• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

کمک ۲۲٠ میلیون تومانی خانواده شهید ایمان قاضی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد مسجدسلیمان

  • کد خبر : 63312
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
کمک ۲۲٠ میلیون تومانی خانواده شهید ایمان قاضی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد مسجدسلیمان

رویش زاگرس: رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) از کمک ۲۲٠ میلیون تومانی خانواده شهید ایمان قاضی به مدد جویان تحت پوشش این کمیته خبر داد. پژمان منصورنیا در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس ضمن تقدیر از خانواده شهید قاضی گفت: امروز حضور خانواده شهدا در بین حامیان اکرام نشان از ادامه راه امام […]

رویش زاگرس: رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) از کمک ۲۲٠ میلیون تومانی خانواده شهید ایمان قاضی به مدد جویان تحت پوشش این کمیته خبر داد.
پژمان منصورنیا در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس ضمن تقدیر از خانواده شهید قاضی گفت: امروز حضور خانواده شهدا در بین حامیان اکرام نشان از ادامه راه امام و شهدا توسط خانواده های معزز این عزیزان دارد.
منصورنیا با تقدیر از خانواده شهید قاضی گفت: خانواده شهید ایمان قاضی همیشه حامی ایتام و مددجویان کمیته امداد بوده اند و امسال نیز همزمان با بهار طبیعت به ۲۲٠ نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد نفری یک میلیون اهدا که از این خانواده خیر تشکر و قدردانی می نمایم.
لازم به ذکر است پیمان مولایی فرماندار، محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرهنگ بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با حضور در خانه شهید قاضی با اهدا لوح از پدر وبرادر شهید تقدیر نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63312

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.