• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان در سال 1402 برگزار شد

  • کد خبر : 63254
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان در سال 1402 برگزار شد

رویش زاگرس: آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان در سال 1402با حضور معاون فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد. به گزارش پایگاته خبری رویش زاگرس مهندس اردوان قنبری معاون فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به این که رسالت آموزش و پرورش در تحویل نیروی انسانی قوی به جامعه بسیار حساس و مهم می باشد […]

رویش زاگرس: آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان در سال 1402با حضور معاون فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد. به گزارش پایگاته خبری رویش زاگرس مهندس اردوان قنبری معاون فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به این که رسالت آموزش و پرورش در تحویل نیروی انسانی قوی به جامعه بسیار حساس و مهم می باشد بر بهبود فضاهای آموزشی و بالا بردن کیفیت تحصیلی دانش آموزان تأکید نمود و گفت: اقدامات شورای آموزش و پرورش باید در راستای ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس باشد و در این رابطه باید از تجارب به دست آمده استفاده نمود. وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی انتخابات در مسجدسلیمان گفت:فرهنگیان شهرستان چه از لحاظ نیروی انسانی و چه در اختیار قرار دادن اماکن نقش ارزنده ای ایفا نمودند که جا دارد از همه این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

قنبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بعضی از مصوبات شورای آموزش و پرورش مثل جمع آوری نخاله ها و دکه ها وظیفه دیگر دستگاههای اجرایی ست که اگر به درستی عمل کردند جز مصوبات این شورا نمی آمد. وی ادامه داد: ما نیاز داریم در شورای آموزش و پرورش تفکراتی نو جهت تعالی و رشد این نهاد ارائه گردد…

مهدی مقدم سرپرست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان نیز کمبود امکانات از جمله امکانات سرمایشی و گرمایشی را از مهمترین چالش آموزش و پرورش دانست و اظهار امیدواری کرد با مشارکت همگانی و پشتیبانی شورای آموزش و پرورش به عنوان اتاق فکر دستگاه تعلیم و تربیت این مشکلات رفع شود. وی در ارتباط با اسکان مهمانان نورزوی گفت: مسجدسلیمان یک شهر مهمان پذیر است اما به دلیل کمبود امکانات درصد کمی از مهمانان به این شهر سفر می کنند و می طلبد همه ظرفیت ها و امکانات منطقه به منظور ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به مسافران استفاده شود.

مقدم در بخش دیگری از سخنان با اشاره به لزوم اقدامات فرهنگی و استفاده از ظرفیت رسانه ها جهت معرفی بیشتر شهرستان و جذب بیشتر میهمانان نوروزی تاکید کرد…

به گزارش رویش زاگرس سرهنگ جمالپور جانشین فرمانده سپاه مسجدسلیمان نیز با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و جنگ ترکیبی دشمن گفت:برای مقابله با دشمن هر کدام از ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید به وظایف خود عمل کنیم. وی ادامه داد:بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی کمک های خوبی در خنثی سازی نقشه های دشمنان انجام می دهند که باید به خوبی تقویت شوند.

جمالپور ادامه داد:امروز دشمنان اسلام به نقش مهم دانش آموزان در پیشبرد اهداف انقلاب پی برده‌اند و با راه انداختن جنگ شناختی به دنبال سرگرم کردن این قشر تأثیرگذار در فضای مجازی هستند.

لازم به ذکر است در این جلسه تعدادی از اعضای شورای آموزش و پرورش به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود همچنین مصوبات گذشته پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.