• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

۲۵اسفند سالروز شهادت معلم ورزشکار شهید محمدرضا آذر

  • کد خبر : 63242
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
۲۵اسفند سالروز شهادت معلم ورزشکار شهید محمدرضا آذر

رویش زاگرس: شهید محمدرضا آذر در سال ۱۳۲۹ در شهرستان مسجدسلیمان دیده به جهان گشود و پس از طی دوران ابتدایی تا متوسطه، به خدمت سربازی(سپاهی دانش) رفت. پس از خدمت مقدس سربازی به شغل مقدس معلمی اشتغال ورزید. شهید آذر با وجود همه مشکلات و نابسامانی ها دوران خود در رشته تربیت بدنی دانشگاه […]

رویش زاگرس: شهید محمدرضا آذر در سال ۱۳۲۹ در شهرستان مسجدسلیمان دیده به جهان گشود و پس از طی دوران ابتدایی تا متوسطه، به خدمت سربازی(سپاهی دانش) رفت. پس از خدمت مقدس سربازی به شغل مقدس معلمی اشتغال ورزید.
شهید آذر با وجود همه مشکلات و نابسامانی ها دوران خود در رشته تربیت بدنی دانشگاه تهران قبول شد و در انجا توانست دوران تکاملی و رشد انقلاب اسلامی را طی کند. وی به دلیل عشق و علاقه ای که به حضرت امام (ره) داشت مبارزات خود را در شهرستان مسجدسلیمان پیگیری نمود.
شهید آذر با یکی از معلمان دلسوز ازدواج که ثمره آن دو دختر و یک پسر می باشد.
شهید محمدرضا آذر در دوران دفاع مقدس در کنار شغل معلمی در پشتیبانی جنگ نیز حضوری فعال داشت. و در نهایت در صبح ۲۵ اسفند سال ۱۳۶۶ در هنرستان شریف واقفی مسجدسلیمان در حین آموزش به دانش آموزان در حمله هوایی رژیم بعث به شهادت رسید. صداقت، درستکاری، شجاعت از صفات برجسته این شهید ورزشکار بود. روحش شاد و یادش گرامی باد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.