• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

رضا بحتیاری کیان کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
ما به وظیفه خود در برابر تاریخ و نسل های آینده عمل می کنیم

  • کد خبر : 63096
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رضا بحتیاری کیان کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>ما به وظیفه خود در برابر تاریخ و نسل های آینده عمل می کنیم</span>

رویش زاگرس: رضا بختیاری کیان، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه(مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا) در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت:  «اینجانب به سختی راهی که در پیش گرفته ام آگاه هستم و آن را رقابتی نابرابر می دانم ؛ اما ما به وظیفه خود در برابر تاریخ عمل […]

رویش زاگرس: رضا بختیاری کیان، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه(مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا) در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت:  «اینجانب به سختی راهی که در پیش گرفته ام آگاه هستم و آن را رقابتی نابرابر می دانم ؛ اما ما به وظیفه خود در برابر تاریخ عمل می کنیم. برای ثبت در تاریخ است که تا کنون با وجود همه سختی ها و مصائب در طی این مسیر علیرغم همه بی مهری ها ایستادگی کرده ام.
ایستاده ام زیرا ما موظف به ایجاد گفتمانی جدید در سطح شهرستانهای چهارگانه هستیم. گفتمان های کهنه هرگز نجات بخش نسل های آینده نخواهند بود. معرفی این گفتمان رهایی بخش رسالت ماست هرچند هدف غائی ما نیست.»

بختیاری کیان گفت: « در صورت پیروزی خداوند را شاکریم که برای نهادینه سازی این گفتمان جدید، ما را از ابزار قدرتمندی در راه خدمت به مردم به نام کرسی سبز بهارستان بهره‌مند ساخت؛ و در صورت آنچه به ظاهر شکست خوانده می‌شود ، خدا را سپاسگزاریم که مسئولیت بیشتر را از شانه ما برداشته است. »

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.