• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

پیام  “رضا بختیارےکیان” کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا

  • کد خبر : 63067
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
پیام  “رضا بختیارےکیان” کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا

رویش زاگرس: رضا  بختیاری کیان، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه(مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا) ؛ در پیامی مردم آزاده شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا را به یاری طلبید. به گزارش رویش زاگرس در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم الَّذينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولئِكَ الَّذينَ هَداهُمُ […]

رویش زاگرس: رضا  بختیاری کیان، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه(مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا) ؛ در پیامی مردم آزاده شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا را به یاری طلبید. به گزارش رویش زاگرس در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولئِكَ الَّذينَ هَداهُمُ اللهُ وَ أُولئِكَ هُمْ أُولُوا الْأَلْبابِ

همان كسانى كه سخنان را مى‌شنوند و از نيكوترين آن‌ها پيروى مى‌كنند؛ آنان كسانى هستند كه خدا هدايت شان كرده، و آن‌ها خردمندانند.

خواهران و برادرانم در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا

سلام علیکم

اکنون که به جبر زمان و در راستای ایجاد تغییر واقعی در شرایط حاکم بر حوزه انتخابیه، تلاش برای رسیدن به فصلی نو، باهدف زنده کردن شعله امید در دل های همه اقشار و طیف های سِنی ، گرایش های فکری و جناحی، با توکل به ذات اقدس احدیّت ، پناه به هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، شاه خراسان و ایران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و تمنای دعای خیر از قطب عالم امکان حضرت بقیةالله الاعظم، صاحب الامر و زمان روحی له الفداء ، در نبرد نابرابر انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نموده‌ام ؛ دستِ یاری خود را نه به صاحبان زَر و زور ، نه به واسطه های سیاسی و سیاسیون بلکه بسوی شما خواهران و برادران آزاده ام در شهرستانهای چهارگانه دراز نموده ام و شما مردم آزاده شهرستانهای چهارگانه را به یاری می طلبم.

ای زنان و مردان آزاده بختیاری، قشقایی و عرب ، ای آزادگان و بزرگان دیگر تبارهای ساکن در حوزه انتخابیه،  آیا روز آن نرسیده که دور تسلسل چندین و چندساله عقب گردهای پیاپی به دست شما از هم گسیخته گردد؟

بی تردید امروز همان روز است.

ای آزادگان! ای خواهران و برادرانم که گوش به فرمان وجدان پاک و فطرت خدایی خود دارید و اختیار خود را به هیچ منبع قدرتی جز ذات اقدس احدیّت نسپرده اید و رضای خدا را به رضای مخلوق بر می گزینید و به جای خشم مخلوق تنها از خشم حضرت حق می هراسید؛ اینک اینجانب رضا بختیاری کیان دستِ خود را بسوی شما دراز کرده ام و از شما چشم یاری داشته و نگاه به رای پاک شما دارم.

خواهران و برادرانم !
بی تردید پیشرفت لالی، اندیکا، هفتکل و مسجدسلیمان از یکدیگر بُریده نیست؛ هیچ‌یک از چهار قطب حوزه انتخابیه بدون پیشرفت سه قطب دیگر به پیشرفت حقیقی ، عینی، محسوس و ملموس دست نخواهد یافت و این در خصوص همه ما ساکنین و اهالی حوزه انتخابیه نیز صادق است، هیچکدام از افراد یا گروههای فکری نمی تواند بدون در نظر گرفتن دیگر خواهران و برادرانمان در پی کسب موفقیت های مستمر باشند. بی تردید پیشرفت واقعی ، محسوس و عینی ما در پیشرفت همه‌ ما بصورت هم تراز و برابر است ، چه از دیدگاه منطقه جغرافیایی چه از دیدگاه مردمی.

خواهرانم و برادرانم !
اینجانب در این راه ، نه وامدار شخص یا جناحی هستم که پس از پیروزی الزامی به اداء دین داشته باشم و نه خود را جز در برابر خداوند، امام زمان(عج) و شما پاسخگو می دانم.
پس در پیشگاه خداوند قادر متعال و شهادت شما سوگند یاد می کنم به آراء پاک شما هرگز خیانت نخواهم کرد و آخرت خود را به دنیای دیگران نخواهم فروخت ؛ حق را از حق دار نخواهم گرفت و به ناحق نخواهم داد ؛ نه خود و نه نزدیکانم در انتصابات ادارات و دستگاه‌های دولتی بصورت خارج از چارچوب تعریف شده قانونی دخالت نخواهیم داشت ؛ اشتغالزایی ، مبارزه با آسیب های اجتماعی ، ارتقا شرایط بهداشتی و درمانی و ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش در حوزه انتخابیه اولویت های نخست کاری من خواهد بود.

اکنون این شما هستید که تصمیم می گیرید آینده خود و عزیزانتان را چه کسانی رقم بزنند و چه اتاق های فکری بر سرنوشت زادگاهمان مسلط گردند.

برادر شما
رضا- بختیاری کیان
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا
اسفندماه ١٤٠٢

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.