• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

فرماندار مسجدسلیمان در جلسه شورای مسکن:
اختصاص هزار فقره وام ۳۵۰ میلیونی کم بهره برای ساخت و ساز در روستاهای دارای بافت فرسوده شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 63012
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرماندار مسجدسلیمان در جلسه شورای مسکن:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اختصاص هزار فقره وام ۳۵۰ میلیونی کم بهره برای ساخت و ساز در روستاهای دارای بافت فرسوده شهرستان مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات جلسه شورای مسکن این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس فرماندار مسجدسلیمان در این ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت:با توجه به اینکه بخشی از شهر دارای بافت فرسوده است بدون شک توجه و اقدامات […]

رویش زاگرس: با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات جلسه شورای مسکن این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس فرماندار مسجدسلیمان در این ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت:با توجه به اینکه بخشی از شهر دارای بافت فرسوده است بدون شک توجه و اقدامات مستمر باید در این خصوص بیشتر از پیش صورت پذیرد.

وی ادامه داد:در خصوص نهضت ملی اقدامات خوبی صورت گرفته است و ثبت نام حدود ۲ هزار نفر در این خصوص تأیید شده است.

پیمان مولایی گفت:با پیگیری های صورت گرفته با هزار فقره وام ویژه بازسازی بافت فرسوده و خانه های روستایی به مبلغ۳۵۰میلیون تومان بصورت کم بهره و ۵درصد موافقت شده است که روستاییان عزیز می توانند برای بازسازی منازل به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.

فرماندار مسجدسلیمان در پایان گفت: پیگیری های خوبی برای رفع مشکلات منازل تعاونی ها از جمله آسفالت،راه دسترسی و زیرساخت ها در حال انجام می‌باشد که در همین راستا آسفالت برخی از منازل هم آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.