• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
5

چند تغییر در اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان

  • کد خبر : 63008
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
چند تغییر در اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان

رویش زاگرس: رئیس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان پس از چند ماه حضور در مسجدسلیمان اقدام به تغییراتی در چند پست کارشناسی در مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بر این اساس داریوش رضایی به عنوان کارشناس متوسطه دوره اول، ایرج سهرابی به عنوان کارشناس حقوقی، خانم شهلا حسینی […]

رویش زاگرس: رئیس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان پس از چند ماه حضور در مسجدسلیمان اقدام به تغییراتی در چند پست کارشناسی در مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان کرد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بر این اساس داریوش رضایی به عنوان کارشناس متوسطه دوره اول، ایرج سهرابی به عنوان کارشناس حقوقی، خانم شهلا حسینی به عنوان کارشناس مسئول نیروی انسانی (ضمن خدمت) خانم آزیتا خیری اوروند به عنوان کارشناس گروه های آموزشی و تکنولوژی اداره منصوب گردیدند.
پیش از این هدایت حسین پور به عنوان رئیس حراست جانشین مهدی مقدم گردیده بود و مقدم نیز به عنوان معاون آموزش متوسطه معرفی گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. پارتی بازی.ما که شهروند مسجدسلیمان بودیم دانشگاه دولتی هم درس خواندیم چندین بار تلاش کردیم جذب آموزش پروش بشیم آخر هم پارتی بازی کردند الان برید توی آموزش پرورش وشهرداری وبقیه ادرات اکثرا آشنا بازی رفتند سرکار.یک آدمهایی توی اونها هست که سرشون به تنشون نمی ارزه حتی بلد نیستند صحبت کنند ولی مفت مفت دارند حقوق می گیرند ما آخر از مسجدسلیمان فرار کردیم و رفتیم بمونه برای پارتی بازها و مفت خوران.آدم توی شهرداری سراغ دارم که پنج کلاس سواد نداشت رفت سرکار مدرک قلابی گرفت الان بهش میگن آقای مهندس.ولی من که دانشگاه دولتی درس خواندم و توی گرمای سخت بندرعباس درس خواندم وچه سختیهایی که نکشیدم به تمام ارگانهای مسجدسلیمان رفتم برای کار.هیچکدام نتیجه ای نگرفتم آخر هم از شهر خودم فرار کردم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.