• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11785اخبار امروز : 1
1

نماینده بازسازی عتبات عالیات در صنعت نفت مسجدسلیمان منصوب شد

  • کد خبر : 6294
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در صنعت نفت جنوب طی حکمی نماینده بازسازی عتبات عالیات در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان را منصوب کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل ار روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز […]

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در صنعت نفت جنوب طی حکمی نماینده بازسازی عتبات عالیات در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان را منصوب کرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل ار روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، سید شهریار موسوی در این حکم غلامرضا امینی فرمانده پایگاه بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان را به عنوان نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات جهت جمع آوری نذورات کارکنان صنعت نفت مسجدسلیمان منصوب نمود. موسوی در جلسه معارفه ای که با حضور بسیجیان عضو پایگاه مقاومت صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد با اشاره به این که افتخار بازسازی و عمران عتبات عالیات عراق به شیعیان و ایرانی ها باز می گردد گفت: در دوران رژیم منحوس و بعثی صدام، نه تنها هیچ گونه کمکی به بازسازی عتبات نمی شد بلکه آن ها تعمداً این اماکن مقدس را تخریب هم می کردند.

وی تشکیل نمایندگی بازسازی عتبات عالیات در صنعت نفت جنوب را افتخاری بزرگ برای کارکنان این صنعت عنوان کرد و افزود : با تشکیل این نمایندگی و گسترش آن در سطح شرکت های نفتی فعال در منطقه جنوب، نذورات و کمک های نقدی و زیور آلات اهدایی عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با عنوان نذورات کارکنان صنعت نفت جنوب به ستاد بازسازی عتبات عالیات اهداء می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.