• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر:
راه اندازی مرکز سلامت روانی اجتماعی سراج در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 62870
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>در هفتمین روز از دهه مبارک فجر:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>راه اندازی مرکز سلامت روانی اجتماعی سراج در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: هم زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر مرکز سلامت روانی – اجتماعی (سراج) در شهرستان مسجد سلیمان آغاز به کار کرد. به گزارش رویش زاگرس با حضور دکتر ایزدی پناه مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان ، مولایی فرماندار مسجدسلیمان و دکتر دواساز مدیر گروه سلامت روان اجتماعی مرکز بهداشت استان […]

رویش زاگرس: هم زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر مرکز سلامت روانی – اجتماعی (سراج) در شهرستان مسجد سلیمان آغاز به کار کرد. به گزارش رویش زاگرس با حضور دکتر ایزدی پناه مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان ، مولایی فرماندار مسجدسلیمان و دکتر دواساز مدیر گروه سلامت روان اجتماعی مرکز بهداشت استان و برخی از مسئولین شهری مرکز سلامت روانی-اجتماعی (سراج) در مسجدسلیمان همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر آغاز بکار کرد .

مهندس زمانپور رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود : این واحد‌ با هدف ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات سلامت روانی اجتماعی و افزایش کیفیت زندگی بیماران دچار اختلالات روانی راه اندازی شده است .

وی افزود: خدمات مراقبت مشارکتی در سلامت روان شامل همه خدمات تشخیصی، دارودرمانی، روان درمانی فردی و مشاوره و مداخله‌های اجتماعی مورد نیاز با همکاری فرمانداری و سایر دستگاه‌های زیر ربط به منظور ساماندهی این قبیل بیماران و کاهش هزینه های درمانی بیماران از خدمات این مرکز به شمار می آید.

مهندس زمانپور در ادامه گفت: مراقبت پس از ترخیص بیماران روان پزشکی شامل ویزیت در منزل، پیگیری تلفنی ، آموزش بیمار ، ارائه بسته مددکاری مبتنی بر فرد و خانواده تا حصول درمان بیماران در دستور کار این مرکز می باشد.

لازم به ذکر است این مرکز همه روزه به آدرس شهرک مهندسی واقع در پل سینا در طبقه فوقانی پایگاه سلامت کولرشاپ به استثنای ایام تعطیل همه روزه آماده ارائه خدمات رایگان به شهروندان می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.