• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان: امیدوارم تیم فوتبال نفت افتخاری دیگر بر افتخارات خوزستان اضافه کند

  • کد خبر : 6281
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۸:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرامرز کیانی‌زاده در نشست خود با روسای هیات‌های ورزشی استان که روز گذشته، 26 اسفندماه در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات روسای هیات‌ها و تبریک سال نو، خطاب به آن‌ها گفت: فعالیت همه شما بود که عملکرد ما را در سال 92 تشکیل داد. البته […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرامرز کیانی‌زاده در نشست خود با روسای هیات‌های ورزشی استان که روز گذشته، 26 اسفندماه در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات روسای هیات‌ها و تبریک سال نو، خطاب به آن‌ها گفت: فعالیت همه شما بود که عملکرد ما را در سال 92 تشکیل داد. البته به دلیل بی‌پولی مشکلاتی بود که باعث شد فعالیت‌ها نسبت به سال 91 و حتی 90 کمتر باشد. باز هم با توجه به جایگاه استان در سطح کشور، امیدوارم سال 92 هم بتوانیم جزو برترین‌های کشور قرار بگیریم. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که در کارهای‌مان تغییراتی ایجاد کنیم و با جان گرفتن شما، ورزش را قوی کنیم و برنامه‌ریزی‌ها به صورتی باشد که در سال 93 نتیجه بگیریم. موفقیت در سال آینده نیاز به جان تازه دارد. باید تفکرات را هم تغییر دهیم و در بخش مدیریتی نیز تجدید نظر کنیم تا بتوانیم درنهایت سال 93 را بسیار بهتر از سال 92 به پایان برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن تبريك موفقیت تیم‌ملی كشتي آزاد در جام جهانی، گفت: روز ملی شدن نفت را هم تبریک می‌گویم و امیدوارم تيم فوتبال نفت مسجدسلیمان امسال افتخارآفرینی کند و افتخاری دیگر به افتخارات خوزستان اضافه کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.