• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
4

در نخستین روز از دهه مبارک فجر
آیین افتتاح پروژه تعمیر و مرمت مصلی بزرگ نمازجمعه مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 62784
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>در نخستین روز از دهه مبارک فجر</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>آیین افتتاح پروژه تعمیر و مرمت مصلی بزرگ نمازجمعه مسجدسلیمان برگزار شد</span>

رویش زاگرس: به میمنت نخستین روز از دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، آیین افتتاح پروژه تعمیر و مرمت مصلی بزرگ نمازجمعه مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش رویش زاگرس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این پروژه که بعنوان یک پروژه عام المنفعه با همت شرکت […]

رویش زاگرس: به میمنت نخستین روز از دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، آیین افتتاح پروژه تعمیر و مرمت مصلی بزرگ نمازجمعه مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش رویش زاگرس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این پروژه که بعنوان یک پروژه عام المنفعه با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت با صرف هزینه ای بالغ بر 225 میلیارد ریال در مدت زمان 7 ماه انجام شد شامل 2 بخش محل برگزاری نماز و ساختمان فعالیت های فرهنگی مربوطه می باشد.

در این پروژه ضمن جمع آوری 3400 مترمربع سقف کاذب قدیمی، 2600 مترمربع سقف کاذب جدید نصب و ساختمان اداری و فرهنگی هرکدام به مساحت 400 مترمربع احداث گردید. همچنین برای رفاه حال نمازگزاران تعداد 15 دستگاه کولرگازی 100 هزار BTU برای مصلی و تعداد 23 دستگاه کولر اسپیلیت 18 تا 36 هزار BTU خریداری گردیده است.

امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان طی گفتگتوی کوتاهی در خصوص این اقدام عام المنفعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار داشت: برگزاری نماز جماعت خصوصاً فریضه نماز عبادی سیاسی جمعه از اهمیت بسیاری در دین مبین اسلام برخوردار است و این خدمت بزرگ صنعت نفت در تاریخ این شهرستان ولایتمدار، ماندگار خواهد ماند از این رو از لطف و عنایت وزیرنفت،مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران،مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب،مدیرعامل و مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به جهت ارایه این خدمت تقدیر و تشکر می نمایم.

همچنین پس از برگزاری آیین افتتاحیه، دومین یادواره 1200 شهید گلگون کفن شهرستان مسجدسلیمان با حضور خانواده معظم شاهد- رزمندگان و ایثارگران-مردم همیشه در صحنه – مقامات محلی و سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامل بخش های مختلف مداحی- نوحه سرایی- سخنرانی و اجرای سرودهای حماسی در همین مکان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.