• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
4

بر اساس رای کمیته علمی جهانی در برلین آلمان
کامران طهماسبی زاده به عنوان 100دانشمند برتر حوزه مهندسی نو در جهان معرفی شد

  • کد خبر : 62714
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>بر اساس رای کمیته علمی جهانی در برلین آلمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>کامران طهماسبی زاده به عنوان 100دانشمند برتر حوزه مهندسی نو در جهان معرفی شد</span>

رویش زاگرس: مهندس کامران طهماسبی زاده از فرزندان مسجدسلیمان، بر اساس رای کمیته علمی جهانی به عنوان 100دانشمند برتر حوزه مهندسی نو در جهان در برلین آلمان معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در سومین کنفرانس بین المللی پژوهش ها و دستاوردهای نو در علوم، مهندسی و فناوری های نوین که با همکاری […]

رویش زاگرس: مهندس کامران طهماسبی زاده از فرزندان مسجدسلیمان، بر اساس رای کمیته علمی جهانی به عنوان 100دانشمند برتر حوزه مهندسی نو در جهان در برلین آلمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در سومین کنفرانس بین المللی پژوهش ها و دستاوردهای نو در علوم، مهندسی و فناوری های نوین که با همکاری علمی موسسه واست (WASET) در تاریخ 29 آذر ماه 1402در سالن همایش های بین المللی Axica در برلین آلمان برگزار شد، مهندس کامران طهماسبی زاده بر اساس رای کمیته علمی جهانی به عنوان 100دانشمند برتر حوزه مهندسی نو در جهان معرفی شد.

این رویداد علمی، با هدف استفاده از نظريات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهي و صنعتي براي برنامه ريزي جهت تقويت چرخه صنعت و تولیدات در زمینه های مختلف علوم ، مهندسی و بکارگیری یافته های جدید جهت بومی سازی و بکارگیری تکنولوژی های نوین مهندسی در جهان، در برلین برگزار شد.

در این کنفرانس مهندس کامران طهماسبی زاده از نخبگان کشورمان با ارايه طرح آموزش مهارت فنی جوشکاری به عنوان 100 دانشمند برتر توسط کمیته علمی جهانی معرفی شد.

وی با دریافت گواهینامه بین المللی شرکت در کنفرانس از موسسه ScienceNordic، دریافت گواهی Wissen، دریافت تندیس کنفرانس و دریافت گواهی از کمیته علمی جهانی تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.