• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
5

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 62674
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

رویش زاگرس: در پی بارندگی های اخیر جلسه ستاد بحران شهرستان مسجدسلیمان با حضور فرماندار، شهردار و روسای دستگاههای اجرایی امروز شنبه ۷ بهمن ماه برگزار شد. به گزارش رویش زاگرس در این نشست شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: از ابتدای وقوع بارندگیها و اعلام سازمان هواشناسی، کارکنان خدوم شهرداری مسجدسلیمان در وضعیت آماده باش به […]

رویش زاگرس: در پی بارندگی های اخیر جلسه ستاد بحران شهرستان مسجدسلیمان با حضور فرماندار، شهردار و روسای دستگاههای اجرایی امروز شنبه ۷ بهمن ماه برگزار شد. به گزارش رویش زاگرس در این نشست شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: از ابتدای وقوع بارندگیها و اعلام سازمان هواشناسی، کارکنان خدوم شهرداری مسجدسلیمان در وضعیت آماده باش به سر می برند.

وی ادامه داد : طبق آمار سازمان هواشناسی میزان بارندگی در مسجدسلیمان طبق پیش بینی ها تا ۴۵ میلی متر خواهد رسید. وی افزود : این سامانه بارشی فردا از شهرستان خارج خواهد شد.

شهردار مسجدسلیمان یادآور شد: طی بازدید میدانی که امروز در مناطق مختلف بعمل آمد تاکنون مشکل خاصی گزارش نشد همچنین هیچ گونه گزارشی نیز از سوی شهروندان به ستاد مدیریت بحران نشده است.
قنبری اضافه کرد: با توجه به اینکه مجموعه شهرداری از ۳ ماه گذشته پروژه هایی را در خصوص لایروبی جوی ها و مسیل ها در سطح شهر اجرا کرد ، تنها مسیر روبروی شهرک ولیعصر دچار آبگرفتگی شده که پس از پایان بارندگی ها ، بلافاصله این مشکل نیز حل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.