• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
4

با مشارکت و سرمایه گزاری یک خانواده نیکوکار
قرارداد ساخت بیمارستان اندیکا امضا شد

  • کد خبر : 62662
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با مشارکت و سرمایه گزاری یک خانواده نیکوکار</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>قرارداد ساخت بیمارستان اندیکا امضا شد</span>

رویش زاگرس: قرارداد ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان اندیکا که با سرمایه گزاری یک خانواده نیکوکار حوزه سلامت ایجاد خواهد شد، امضا شد. قرارداد احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان با حضور خانواده آقای نظرپور نیکوکار حوزه سلامت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، فرماندار و شهردار اندیکا و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه […]

رویش زاگرس: قرارداد ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان اندیکا که با سرمایه گزاری یک خانواده نیکوکار حوزه سلامت ایجاد خواهد شد، امضا شد.

قرارداد احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان با حضور خانواده آقای نظرپور نیکوکار حوزه سلامت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، فرماندار و شهردار اندیکا و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی امضا شد.
بنا بر این قرارداد، این بیمارستان ۶۴ تختخوابی در راستای ارائه خدمات مطلوب و جامع بهداشتی و درمانی به مردم اندیکا، در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع در یک طبقه با زیر بنای ۶۴۰۰ مترمربع که قابلیت توسعه تا ۱۰ هزار مترمربع را نیز دارد، احداث شود.

این بیمارستان جنرال شامل بخش‌های کلینیکی و پارکلینیکی است. هزینه احداث و تجهیز آن حدود ۴ هزار میلیارد ریال برآورد شده و نیازهای درمانی مردم منطقه را مرتفع خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.