• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

نشست هم اندیشی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با اصحاب رسانه شهرستان

  • کد خبر : 62604
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
نشست هم اندیشی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با اصحاب رسانه شهرستان

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: امسال، سال انتخابات است و با توجه به اهمیت موضوع، بحث مشارکت در انتخابات بسیار حایز اهمیت است و فعالیت رسانه ها می تواند اثرگذاری مستقیمی بر مشارکت مردم در انتخابات داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: امسال، سال انتخابات است و با توجه به اهمیت موضوع، بحث مشارکت در انتخابات بسیار حایز اهمیت است و فعالیت رسانه ها می تواند اثرگذاری مستقیمی بر مشارکت مردم در انتخابات داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی مسجدسلیمان ضمن تبریک فرار رسیدن ماه رجب و گرامی داشت یاد شهدا گفت: ایران اسلامی از جهات مختلف سیاسی، علمی، نظامی و…در جهان بسیار قدرتمند است و اقتداری که در جهان داریم بسیار قبل لمس است به همین دلیل همگان وظیفه داریم دست آوردهای نظام مقدس اسلامی را برای جوانان تبیین کنیم. وی افزود: بنابراین هیچ گاه نباید غفلت داشت چراکه دشمن از هرحیله و فتنه دست بر نمی دارد و رسانه در دنیای امروز حرف اول را در مقابله با توطئه و مقابله به مثل می زند .

وی ادامه داد: اصحاب رسانه مسجدسلیمان به عنوان افسران جنگ نرم همیشه در کنار نیروی انتظامی بوده و از این بابت از شما تشکر و قدردانی می نمایم.

بهاروند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در سطح جامعه گفت: اقدامات بسیار خوبی توسط نیروی انتظامی با همکاری اصحاب رسانه در این رابطه صورت گرفته است و شاهد کاهش تیراندازی در مراسمات مختلف بوده ایم. همچنین بخش‌های مختلف اجتماع، اساتید دانشگاه، نخبگان باید فرهنگسازی کنند…

سرهنگ بهاروند همچنین در بحث انتار اخبار جعلی در فضای مجازی عنوان کرد: این وظیفه رسان ههای رسمی شهرستان است که روشنگری کنند. فرمانده انتظامی مسجدسلیمان همچنین از کاهش جرائم در موارد مختلف سخن به میان آورد و گفت:کاهش جرائم در همه آیتم ها از جمله سرقت، قتل، مواد مخدر، تصادفات، وجود داشته است اما لازم است همه دستگاهها و مردم پای کار بیاییند و نیروی انتظامی را همراهی کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.