• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
12

طرح سوال از شهردار مسجدسلیمان کلید خورد

  • کد خبر : 62379
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
طرح سوال از شهردار مسجدسلیمان کلید خورد

رویش زاگرس: این روزها شایعه استیضاح، طرح سوال و حتی عزل شهردار مسجدسلیمان ، در فضای مجازی به شدت قوت گرفته است. علی قنبری، محسن پیرعباسی، سیامک داودی و ابراهیم سرخمرد چهار عضو شورای شهر مسجدسلیمان که گویا طرح سوال از شهردار مسجدسلیمان را کلید زده اند در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با […]

رویش زاگرس: این روزها شایعه استیضاح، طرح سوال و حتی عزل شهردار مسجدسلیمان ، در فضای مجازی به شدت قوت گرفته است. علی قنبری، محسن پیرعباسی، سیامک داودی و ابراهیم سرخمرد چهار عضو شورای شهر مسجدسلیمان که گویا طرح سوال از شهردار مسجدسلیمان را کلید زده اند در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با تائید طرح سوال از آرش قنبری گفتند ما از حق قانونی خود استفاده و پاسخ به این طرح سوال می تواند زمینه ای برای عزل یا ابقاء شهردار باشد.
این چهار عضو شورای شهر در ارتباط با سوالات مطرح شده گفتند: از مهمترین مسائل می توان به عدم سکونت خانواده شهردار در مسجدسلیمان اشاره کرد که بارها در این ارتباط تذکراتی داده شد اما متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است. عدم اجرا و بی توجهی به استعلامات استانداری خصوصا در ارتباط با جایگاه نیروها،عدم اجرای پروژه ساختمان اداری شهرداری، عدم اجرای پروژه کمربندسبز با توجه به اهمیت موضوع، تعیین تکلیف ستی سنتر و زمین بچینگ، برگزاری مناقصه تپه رانشی دو راهی بی بیان با توجه به این که تملک املاک صورت نگرفته بود و عدم شفافیت در قراردادهای ماشین های استیجاری سبک و سنگین از دیگر موارد طرح سوال شهردار مسجدسلیمان می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. خب حالا یه شهردار خوب بعد از مدت ها دیدم ک شورا میخاد فراریش بده

  2. مسحدسلیمان ،شهری که یک کوه ثروت داشت

  3. خدا را شکر بعداز۴۵ سال بلاخره فهمید یم باید باید هم از شهردارهم سوال بشود ..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.