• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
3

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 62373
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

رویش زاگرس: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، و علیرضا زمانپور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صبا انرژی،از مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس این بازدید با هدف بررسی وضعیت عملکرد و پیشرفت‌های اخیر مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان صورت گرفته است. در این بازدید،مهدی مسکنی ضمن بازدید از واحدهای تولیدی مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان، با کادر […]

رویش زاگرس: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، و علیرضا زمانپور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صبا انرژی،از مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس این بازدید با هدف بررسی وضعیت عملکرد و پیشرفت‌های اخیر مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان صورت گرفته است. در این بازدید،مهدی مسکنی ضمن بازدید از واحدهای تولیدی مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان، با کادر مدیریتی و پرسنل مجتمع دیدار و گفتگو کردند.

در نتیجه این بازدید،مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تحسین پیشرفت‌های چشمگیر مدیریت پتروشیمی مسجدسلیمان در حوزه تولید و عملکرد، بر اهمیت رشد و توسعه صنایع پتروشیمی در کشور تاکید کرده و نیاز به سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در توسعه این صنعت و کمک به رفع موانع موجود و تلاش در جهت اجرای برنامه های توسعه ای این مجتمع را از برنامه های آتی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.