• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
4

نجات جان جوان ۳٠ ساله توسط پلیس مسجدسلیمان

  • کد خبر : 62300
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
نجات جان جوان ۳٠ ساله توسط پلیس مسجدسلیمان

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از نجات جان یک فرد در حال خودکشی توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ حمیدرضا بهاروند گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حلق آویزی در قبرستان شهرستان مسجدسلیمان بلافاصله ماموران با اعلام فوریت موضوع به محل حادثه اعزام […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از نجات جان یک فرد در حال خودکشی توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس
سرهنگ حمیدرضا بهاروند گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حلق آویزی در قبرستان شهرستان مسجدسلیمان بلافاصله ماموران با اعلام فوریت موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
او می‌گوید: ماموران به محض مشاهده ضمن تماس با اورژانس به مصدوم در حال احتضار کمک کرده و طناب را از دور گردن او که به اسکلت فلزی یک سایبان آویزان شده بود رها سازی کرده و با باز کردن راه نفس مشار الیه فرد را به روی زمین انتقال و تا حضور عوامل اورژانس نسبت به انجام کمک‌های اولیه و تنفس مصنوعی تلاش کردند.
سرهنگ حمیدرضا بهاروند می گوید: با حضور کارکنان اورژانس عملیات احیاء به صورت تخصصی و تکمیلی اجرا و فرد جوان سریعا به بیمارستان انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: با اقدام به موقع اکیپ گشت خودرویی کلانتری ۱۱ این جوان ۳۰ ساله از مرگ حتمی نجات یافت.
به گفته او کارکنان انتظامی با تمامی توان خود تلاش می‌کنند تا از جان و مال شهروندان محافظت کرده و از هیچ اقدامی در این خصوص دریغ نکنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.