• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
0

رئیس هیئت نظارت حوزه انتخابیه مسجدسلیمان:
گمانه زنی ها از احراز یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجدسلیمان حقیقت ندارد

  • کد خبر : 62213
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس هیئت نظارت حوزه انتخابیه مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>گمانه زنی ها از احراز یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجدسلیمان حقیقت ندارد</span>

گمانه زنی ها از احراز یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجدسلیمان حقیقت ندارد و هیئت نظارت کاملا این اخبار را تکذیب می‌کند/ به جز شورای نگهبان هیچ شخص یا دستگاهی، اطلاعی از رد و یا تائید صلاحیت کاندیداها ندارد و هرگونه اظهار نظر در فضای حقیقی و مجازی گمانی زنی […]

گمانه زنی ها از احراز یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجدسلیمان حقیقت ندارد و هیئت نظارت کاملا این اخبار را تکذیب می‌کند/ به جز شورای نگهبان هیچ شخص یا دستگاهی، اطلاعی از رد و یا تائید صلاحیت کاندیداها ندارد و هرگونه اظهار نظر در فضای حقیقی و مجازی گمانی زنی و قابل پیگرد قانونی ست.

رویش زاگرس: رئیس هیئت نظارت حوزه انتخابی مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: گمانه زنی ها از احراز یا رد  صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه مسجدسلیمان در هیئت نظارت استان در فضای مجازی حقیقت ندارد و هیئت نظارت کاملا این اخبار را تکذیب می‌کند.

ابراهیم آبام گفت: به جز شورای نگهبان هیچ شخص یا دستگاهی اطلاعی از رد و یا تائید صلاحیت کاندیداها ندارد و هرگونه اظهار نظر در فضای حقیقی و مجازی گمانی زنی و قابل پیگرد قانونی ست.

وی ادامه داد: برابر قانون، نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات نظارت اوایل نیمه دوم دی‌ماه اعلام می‌شود. آبام گفت: بررسی تایید صلاحیت ها هم اکنون در حال انجام است و تا اوایل نیمه دوم دی ماه به داوطلبان اعلام خواهد شد.

رئیس هیئت نظارت حوزه انتخابی مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل  گفت: در هیئت نظارت استان صلاحیت همه داوطلبان چه آن هایی که در هیات های اجرایی رد صلاحیت شده اند و چه آن هایی که تایید شدند، مجدداً بررسی می‌شود. وی تاکید کرد: همچنین در این مرحله سخنان داوطلبانی که تائید نشده اند شنیده می شود و ممکن است رای هیئت اجرایی تائید یا رد شود.

آبام گفت: از شهروندان حوزه انتخابی مسجدسلیمان  می خواهم به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند چرا که فاقد وجاهت قانونی است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.