• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

مسجدسلیمان میزبان شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

  • کد خبر : 62133
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
مسجدسلیمان میزبان شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

مسجدسلیمان میزبان شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود/همزمان با ایام فاطمیه پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام در دیار یک‌هزار شهید مسجدسلیمان تشییع می‌شود. رویش زاگرس: همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در دیار یک‌هزار شهید مسجدسلیمان تشییع […]

مسجدسلیمان میزبان شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود/همزمان با ایام فاطمیه پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام در دیار یک‌هزار شهید مسجدسلیمان تشییع می‌شود.

رویش زاگرس: همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در دیار یک‌هزار شهید مسجدسلیمان تشییع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پیکر پاک این شهید لاله بی‌نشان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در شهر مسجدسلیمان دیار شهید شنبه تاوسه و شهید ابراهیم قندعلی‌مرغان تشییع خواهد شد.

قرار است پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام پس از تشییع با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در مسجدسلیمان در پایگاه دوم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در این شهر آرام بگیرد.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در خوزستان تشییع می‌شوند و در 14 نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

پیش از این نیز پیکر پاک و مطهر 5 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در تاریخ 14 دی‌ماه سال 1380 بر دستان مردم شهیدپرور شهر مسجدسلیمان تشییع شد و در تپه نورالشهدا واقع در محله نفتک آرام گرفت که زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان است.

همچنین پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس روز سه‌شنبه یکم اسفندماه سال 1396 همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در مسجدسلیمان زادگاه بزرگمرد کوچک سردار شهید بهنام محمدی‌راد، شهید سعید کریمی و شهید مهران زرافشان تشییع شد و در تپه‌های پارک کوهستان شهرک بی‌بیان آرام گرفت. <li>

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.