• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
5

به مناسبت روز جهانی کوهستان
همایش بزرگ هایکینگ در ارتفاعات منطقه تمبی برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 62121
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۰۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به مناسبت روز جهانی کوهستان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>همایش بزرگ هایکینگ در ارتفاعات منطقه تمبی برگزار شد+تصاویر</span>

رویش زاگرس: به مناسبت روز جهانی کوهستان و با هماهنگی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان مسجدسلیمان و به میزبانی باشگاه کوهنوردی ققنوس این شهرستان همایش بزرگ هایکینگ در ارتفاعات منطقه تمبی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس این برنامه به مسافت ۶ کیلومتر از ساعت۱۵/۳٠ دقیقه آغاز و در ساعت ۱۸/۳٠ دقیقه […]

رویش زاگرس: به مناسبت روز جهانی کوهستان و با هماهنگی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان مسجدسلیمان و به میزبانی باشگاه کوهنوردی ققنوس این شهرستان همایش بزرگ هایکینگ در ارتفاعات منطقه تمبی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس این برنامه به مسافت ۶ کیلومتر از ساعت۱۵/۳٠ دقیقه آغاز و در ساعت ۱۸/۳٠ دقیقه به پایان رسید.
شکوفه قادری مدیر و مربی باشگاه ققنوس ضمن تشکر از قیاسی رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی و تورج احمدی دبیر هیئت شهرستان مسجدسلیمان گفت: هدف اساسی روز جهانی کوهستان ایجاد آگاهی در مورد اهمیت کوهها، مردم کوهستان و رساندن حرف کوهنوردان به گوش دولت ها جهت اتخاذ سیاست های فوری برای کاهش شرایط سخت زندگی مردم کوهستان است. به همین دلیل روز جهانی کوهستان در سراسر جهان برای افزایش آگاهی در این زمینه و جشن گرفتن زیبایی کوههای با شکوه برگزار می شود.
وی ادامه داد: مهسا قادری جلودار، افسانه مرادی و امید حاجی پور میانداران، حمید پروین عقبدار، صادق حاجی پور و علی کریمی فنی، آزیتا قنبری و زهرا دشتی مسئولان زیست محیطی، مهران لاله زار و آرش آسترکی عکاسان این مراسم بودند.
در انتهای این برنامه نهال کاری ضمن تقدیر از آرش آسترکی خبرنگار مسجدسلیمانی جوایز ارزنده ای از طرف باشگاه کوهنوردی ققنوس مسجدسلیمان به کوهنوردان اهدا شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.