• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
4

با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، مدیرکل امور مالیاتی استان
کلنگ پروژه های احداث پل و خیابان سوم کوی نفت خیز و پل مالجونکی بر زمین زده شد

  • کد خبر : 62025
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، مدیرکل امور مالیاتی استان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>کلنگ پروژه های احداث پل و خیابان سوم کوی نفت خیز و پل مالجونکی بر زمین زده شد</span>

رویش زاگرس: با حضور شهردار ، اعضای شورای شهر ، فرماندار، مدیرکل امور مالیاتی استان و امام جمعه مسجدسلیمان کلنگ پروژه های احداث پل و خیابان سوم کوی نفت خیز و پل مال جونکی بر زمین زده شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در خصوص این پروژه ها اظهار داشت […]

رویش زاگرس: با حضور شهردار ، اعضای شورای شهر ، فرماندار، مدیرکل امور مالیاتی استان و امام جمعه مسجدسلیمان کلنگ پروژه های احداث پل و خیابان سوم کوی نفت خیز و پل مال جونکی بر زمین زده شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در خصوص این پروژه ها اظهار داشت : پروژه احداث پل و خیابان سوم کوی نفتخیز یکی از مهمترین پروژه های شهری محسوب می شود چرا که با اجرای آن بخش اعظمی از گره های ترافیکی موجود در مرکز شهر رفع خواهد گردید و به نوعی مرکز شهر را از تک محور بودن خارج می کند.

وی اضافه کرد : اعتبار این پروژه ۴۶میلیارد ریال از محل عوارض آلایندگی خواهد بود و قرار است  طی ۱۲۰ روز کاری به سرانجام برسد.

قنبری ادامه داد : پروژه احداث پل منطقه مالجونکی بعنوان یکی از مناطق محروم شهر مسجدسلیمان بسیار حائز اهمیت است چرا که پل قدیمی بعلت فرسودگی موجب بروز مشکلاتی جهت تردد اهالی منطقه شده بود.

شهردار مسجدسلیمان افزود : اعتبار این پروژه ۵۲ میلیارد ریال بوده که طی ۱۲۰ روز کاری تکمیل خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: با توجه به برنامه های شهرداری در خصوص کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر ، مسیری را از میدان باشگاه مرکزی به منطقه مالجونکی و هشت بنگله پیش بینی کردیم که شرکت نفت وعده مساعد جهت عملیاتی شدن آن را داده است که در صورت اجرایی شدن آن، بخش عمده ای از گره ترافیک حدفاصل میدان باشگاه مرکزی تا پنج بنگله رفع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=62025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.