• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
5

دیدار مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

  • کد خبر : 61966
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
دیدار مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

رویش زاگرس: سید احسان اله موسوی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان با مهر علی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی طی نشستی صمیمی دیدار و به گفت و گو پرداخت. به گزارش رویش زاگرس به نقل از به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در […]

رویش زاگرس: سید احسان اله موسوی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان با مهر علی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی طی نشستی صمیمی دیدار و به گفت و گو پرداخت. به گزارش رویش زاگرس به نقل از به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در این نشست، به موضوعات مرتبط با ورزشکاران زورخانه ای ،برگزاری دوره های آموزش مرشدی، مربی و داور ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در میان علاقمندان، حمایت از طرح های توسعه همگانی ورزش زورخانه ای، همکاری در جهت ترویج فرهنگ پهلوانی در مجتمع از موارد مطرح شده ای بود که می توان برشمرد.
مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان ضمن تقدیر از فعالیت های فدراسیون در جهت توسعه همگانی این رشته کهن و ایرانی اعلام آمادگی خود را در تسریع روند توسعه این رشته ملی و تاریخی در شهرسان مسجدسلیمان اعلام نمود.
همچنین سید احسان اله موسوی ،از مجموعه ورزشی زورخانه ای پوریای ولی مسجدسلیمان بازدید و با ورزشکاران و مربیان این مجموعه دیدار کردند، وی افزود این بازدید به منظور آشنایی از وضعیت ورزشکاران و ارائه حمایت های لازم از این رشته ورزشی انجام گردید.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.