• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

برگزاری یادواره شهدای فراجا در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 61839
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
برگزاری یادواره شهدای فراجا در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: با حضور آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه جمعی از مردم و مسئولین شهرستان یادواره شهدای فراجا در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس آیت الله حیدری در سخنانی ابراز داشت: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است و ما وظیفه داریم در راستای حراست و پاسداری […]

رویش زاگرس: با حضور آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه جمعی از مردم و مسئولین شهرستان یادواره شهدای فراجا در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس آیت الله حیدری در سخنانی ابراز داشت: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است و ما وظیفه داریم در راستای حراست و پاسداری از آرمان‌های شهدا که با اهدا خون پاکشان آزادی و هویت را به ما هدیه دارند از آنان قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: شهدای عزیزی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با لبیک گویی به ندای امام امت و مقام معظم رهبری برای دفاع از اسلام و امنیت ملت شریف ایران جان خود را فدا کردند.

وی گفت: مردم مسجدسلیمان، مردمی وفادار به انقلاب نظام و ولایت هستند و نشانه وفاداری آنها بیش از ۱۲۰۰ شهیدی ست که تقدیم انقلاب کرده اند. عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:۲۰ درصد روحانیت این شهر در زمان دفاع مقدس به شهادت رسیدند و همین طور  ۱۳ جوان رعنا که در دوران دفاع مقدس و پس از آن در راستای دفاع از امنیت به شهادت رسیدند نشان از ولایتمداری این مردم دارد. وی نیروی انتظامی را از ارکان اصلی تأمین امنیت کشور برشمرد و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب با تجلیل از کار خطیر مأموران نیروی انتظامی آنان را مجاهدان در راه خدا معرفی کرده است.

شهید محمد بهزادی،سعید پویان،مهران زرافشان،محسن بختیاری، عبدالله آذرنیا،همت بخشی،ابوالقاسم بهرامی،اردوان بلیوندی،خیرالله شالو، نادر محمدی و… از جمله شهدای نیروی انتظامی مسجدسلیمان بودند که جان خود را فدای امنیت کشور کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.