• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
4

برگزاری یادواره شهدای دانشجوی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 61832
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
برگزاری یادواره شهدای دانشجوی مسجدسلیمان

رویش زاگرس: همزمان با هفته بسیج، یادواره شهدای دانشجوی مسجدسلیمان، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، در این یادواره که به همت بسیج دانشجویی  و با حضور تنی چند از اقشار مختلف دانشگاه و همچنین، فرماندار، رییس بنیاد شهید و جانشین فرماندهی سپاه پاسداران مسجدسلیمان در این […]

رویش زاگرس: همزمان با هفته بسیج، یادواره شهدای دانشجوی مسجدسلیمان، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، در این یادواره که به همت بسیج دانشجویی  و با حضور تنی چند از اقشار مختلف دانشگاه و همچنین، فرماندار، رییس بنیاد شهید و جانشین فرماندهی سپاه پاسداران مسجدسلیمان در این واحد دانشگاهی برگزار شد، سردار کریم کریمی‌پور فرمانده گردان حضرت سلمان لشکر 7 ولیعصر خوزستان در دوران دفاع مقدس، ضمن گرامی داشت هفته بسیج و تقدیر از برگزاری این یادواره، در خصوص دوران دفاع مقدس و دلاور مردی رزمندگان ایران اسلامی، مقام شهدا، بسیج و بسیجی، نبرد الاقصی ماجرای اشغال سرزمین فلسطین و همچنین توطئه دشمن برای سست کردن اعتقادات مردم ایران اسلامی در دوره‌های مختلف انقلاب به ویژه در فتنه سال گذشته که به حجاب و عفاف حمله شد، سخنانی ایراد کرد.

در ادامه این یادواره مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در رسای مقام شهدا و به ذکر مصیبت و اشعار حماسی پرداخت. در ابتدای این جلسه دکتر عباس شیرمردی سرپرست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان نیز ضمن گرامی داشت هفته بسیج یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانشجو را گرامی داشت.

لازم به ذکر است شهیدان سعید اعتدالی،غلام احمدی،عبدالله شفیع زاده،مهرداد گله داری،کورش پاک بین،نادعلی چراغیان، غلامرضا بامدی و علی حسینی کاهکش،حسین آبروش از جمله شهدای دانشجوی شهرستان مسجدسلیمان بودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.