• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان

  • کد خبر : 6180
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه معارفه مسئول جدید کانون بسیج اساتید پیام نور واحد مسجدسلیمان روز سه شنبه بیستم اسفند با حضور رییس و اعضای هیئت علمی دانشگاه، جانشین بسیج؛ اساتید استان خوزستان و فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه معارفه مسئول جدید کانون بسیج اساتید پیام نور واحد مسجدسلیمان روز سه شنبه بیستم اسفند با حضور رییس و اعضای هیئت علمی دانشگاه، جانشین بسیج؛ اساتید استان خوزستان و فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان ،بهرام نیک بخش در ابتدای این جلسه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل کانون بسیج اساتید در دانشگاه پیام نور گفت:  بسیج اساتید می تواند به راحتی دغدغه هایی را که امکان بروزعرفان های نوظهور، سکولاریسم و دیگر مکاتب منحرف در کشوروجود دارد را شناسایی نماید.

نیک بخش افزود: نوک پیکان حمله فرهنگی دشمن به سمت دانشگاه می باشد و این حساسیت دانشگاه را می رساند و اگرفرماندهان و افسران جنگ نرم به درستی راهنمایی نشوند دشمن به نیات شوم خود دست پیدا می کند.

در ادامه این جلسه شهریاری جانشین بسیج اساتید استان خوزستان نیز گفت: ظرفیت بسیج اساتید و بسیج دانشجویان را می شناسیم و دشمنان  که نتوانستند از طریق جنگ تحمیلی، ترور سیاسیون و بازوان انقلاب ، تهاجم و شبیخون فرهنگی و ترور دانشمندان هسته ای مورد هجوم قرار دهند جبهه جدیدی را باز کرده و تصمیم گرفته اند سناریو های مهار انقلاب را برگزار کنند که این ها در دانشگاه جریان دارد که  لذا یکی از فلسفه های بسیج اساتید و بسیج دانشجویی، تربیت نیروی تراز اول انقلاب است.

شهریاری در خصوص ابعاد مختلف جنگ نرم گفت: دشمنان، امروزه در جنگ نرم  نقش آفرینی می کند و جنگ نرم در ذهن جوانان در حال امتحان شدن است در گذشته جانبازان این جنگ ها مشهود بوده اند ولی امروزه هیچ اثراتی از برپایی این جنگ نمی بینیم ولی جانبازان این جنگ نرم در دانشگاه ها در حال جریان پیدا کردن است  و تعداد زیادی دانشجو وجود دارد که در این جنگ نرم مورد هدف دشمن قرار گرفته اند.

جانشین بسیج اساتید استان خوزستان گفت: امروزه یکی از فلسفه های بسیج اساتید و بسیج دانشجویی تربیت نیروی انقلابی در فضای دانشگاه است که ما باید به عنوان افسران و فرماندهان مقابله با جنگ نرم بصیرت لازم را در فضای دانشگاه ایجاد کنیم و حق مطلب را ادا کنیم که این موضوع جهت تقویت نیاز به کارسازی بیشتر دارد تا آنان را جذب کنیم و وارد ماشین انقلاب کنیم.

سرهنگ جوانی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان هم در این مراسم گفت: بسیج سازمانی است که نگاهی جز پشتیبانی،حمایت و کمک به اقشار ملت ودولت ها ندارد و ضرورت بسیج در یک جمله شکل گیری و ادامه  آن چیزی است که امام(ره) ، مولود انقلاب آن را نام گذاشت و نهالی است که به دست حضرت امام کاشته شد و هر کسی که مدافع نظام باشد بسیجی است.

فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در دانشگاه پیام نور گفت: در هر زمینه و در هر مبحثی باید تعامل وجود داشته باشدوالحمدالله تعامل خوبی بین  بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و کارکنان وجود دارد.وفعالیت کانون بسیج اساتید در دانشگاه پیام نورواحد مسجدسلیمان را به فال نیک میگیریم وموفقیت پیش از پیش مسئول جدید را از خداوند متعال خواستاریم. در پایان این مراسم طی حکمی امید جلیلی به عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید  معرفی شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.