• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

به همت هیئت انجمن های ورزشی مسجدسلیمان
به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) از پرستاران بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان تقدیر شد

  • کد خبر : 61713
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به همت هیئت انجمن های ورزشی مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) از پرستاران بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان تقدیر شد</span>

رویش زاگرس: به همت هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) از پرستاران بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و با حضور […]

رویش زاگرس: به همت هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) از پرستاران بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و با حضور محسن شهنی فیض سرپرست اداره ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان هیئت های ورزشی از کادر درمان بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان تقدیر شد.
زکی پور با اشاره به سختی‌های کار پرستاری، اظهار داشت: در کنار مشکلات جسمی، مشکلات روحی بسیاری نیز برای فرد به وجود می‌آید، که گاهی از اوقات این مشکلات باعث بدخلقی‌هایی از طرف بیمار می‌شود، اما بازهم این پرستاران هستند که با تمام سختی‌ها مجاهدانه در صحنه حضور دارند.
وی با بیان این که آنچه ما در مورد کرونا و سختی‌های آن شنیده‌ایم کادر درمانی و پرستاران از نزدیک دیده‌اند، گفت: در فضای سخت و استرس‌زا شیوع کرونا که یک ویروس ناشناخته بود، صحنه‌های ماندگاری از استقامت پرستاران خلق شده که لازم است این خاطرات ثبت و ضبط شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.