• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

استقلال تهران با یک گل از سد نفت مسجدسلیمان گذشت

  • کد خبر : 61709
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
استقلال تهران با یک گل از سد نفت مسجدسلیمان گذشت

رویش زاگرس: استقلال در یک بازی دوستانه موفق شد از سد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عبور کند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، برگزاری فیفا دی و تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر سبب شد تا نکونام برای آماده نگه داشتن شاگردانش در شرایط مسابقه، مسابقه تدارکاتی برگزار کند که بر همین اساس، آبی‌ها امروز در یک […]

رویش زاگرس: استقلال در یک بازی دوستانه موفق شد از سد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عبور کند.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، برگزاری فیفا دی و تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر سبب شد تا نکونام برای آماده نگه داشتن شاگردانش در شرایط مسابقه، مسابقه تدارکاتی برگزار کند که بر همین اساس، آبی‌ها امروز در یک بازی دوستانه به مصاف نفت مسجدسلیمان رفتند.

نفتی‌ها که فصل قبل از لیگ برتر به دسته پایین‌تر سقوط کردند، یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند و در پنج دیدار قبلی خود نیز ۱۳ امتیاز کسب کرده بودند و با آمادگی کامل به مصاف استقلال رفتند که این بازی در نهایت با برتری صدرنشین فعلی لیگ برتر به پایان رسید.

رسانه رسمی استقلال در توضیح این مسابقه نوشته است: شاگردان نکونام ظهر امروز و از ساعت ۱۴ در زمین الیاف در دیداری دوستانه به مصاف تیم لیگ یکی نفت مسجدسلیمان رفتند و در پایان با نتیجه یک بر صفر برنده شدند. گل‌ استقلال در این دیدار توسط کوین یامگا به ثمر رسید.
جواد نکونام سرمربی استقلال از تمامی بازیکنان در دسترس خود در طول مسابقه استفاده کرد. همچنین ابراهیم اشکش از بازیکنان ذخیره و اصلی در این بازی دوستانه استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.