• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

با حضور حضرت آیت الله کعبی عضو شورای نگهبان و اقشار مختلف مردم
مراسم سالگرد درگذشت زنده یاد احمد رضایی برگزار شد

  • کد خبر : 61654
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور حضرت آیت الله کعبی عضو شورای نگهبان و اقشار مختلف مردم</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مراسم سالگرد درگذشت زنده یاد احمد رضایی برگزار شد</span>

رویش زاگرس: با پیام تلفنی دکتر محسن رضایی و با حضور آیت الله کعبی عضو شورای نگهبان و نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری و حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان مراسم سالگرد درگذشت زنده نام احمد رضایی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم که در موسسه خیربه زنده […]

رویش زاگرس: با پیام تلفنی دکتر محسن رضایی و با حضور آیت الله کعبی عضو شورای نگهبان و نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری و حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان مراسم سالگرد درگذشت زنده نام احمد رضایی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم که در موسسه خیربه زنده یادان احمد و مریم رضایی با حضور اقشار مختلف یرگزار گردید؛ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با گرامی داشت یاد مرحوم احمد رضایی و مرحومه مریم رضایی وجود این خیریه را صدقه جاریه برای این مرحومین برشمرد.

 عضو شورای نگهبان با تجلیل از شخصیت دکتر محسن رضایی گفت: تجلیل از دکتر محسن رضایی در واقع تجلیل از خوبی هاست که در وجود ایشان متبلور شده است: آیت الله کعبی روحیه ایثار؛ فداکاری؛ مردم دوستی؛ فرماندهی هشت سال دفاع مقدس؛ ولایت مداری را از خصوصیات بارز دکتر محسن رضایی برشمرد و با اشاره به شخصیت متقن دکتر رضایی گفت: در طول انقلاب در فراز و فرودهای متعدد و ریزش ها و رویش ها، حاج محسن ثابت قدم حامی و مدافع ولایت ماند، وی در دوران حضرت امام (ره) و بعد از ایشان حامی مستحکم مقام معظم رهبری بود .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان با تشکر از حضور آیت الله کعبی و گرامی داشت یاد و خاطره مرحومین احمد و مریم رضایی از برنامه ها و زحمات بی وقفه مدیریت و کارکنان خیربه زنده یادان احمد و مریم زضایی تشکر نمود و گفت: این خیریه محموعه ای فعال و پرتکاپو است که بنده فعالیت های متنوع و پیوسته آن را در حوزه های حمایت از صدها خانواده محروم؛ برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و آموزشی و مذهبی پیگیری می کنم .

در ادامه این مراسم دکتر محسن رضایی در ارتباط تلفنی که برای حاضران پخش شد با تقدیر از حضور مردم در این مراسم تشکر کرد و گفت: داغ فرزند سخت است. احمد هم مانند بسیاری دیگر از جوانان خود را فدای انقلاب کرد. البته باید تسلیت اصلی را به مردم غزه بگوییم که بیش از دوازده هزار شهید در این مدت داده اند. پدران و مادران بسیاری بی فرزند و فرزندان بسیاری پدر و مادر خود را از دست دادند. وی با اشاره به جنایات اسراییل گفت: امیدوارم هر چه سریع تر مردم مظلوم غزه که داغ فرزند دیدند به آرامش برسند وغزه آرامش پیدا کند.

در ابتدای این مراسم محفل انس با قرآن برگزار و محمدرضا مکوندی مدیر موسسه خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی ضمن تشکر از حاضران در این مراسم گزارشی از فعالیت های این خیریه را بیان کردند. وی گفت: برگزاری این مراسم با شکوه در واقع تجلی سخن حضرت غلی (ع)است که فرموده اند: نیکوکاران زنده اند اگر چه در خانه مردگان باشند و امروز علیرغم آسمانی شدن این دو جوان برومند مرحومین احمد و مریم رضایی هزاران نیازمند محروم شریف و آبرومند بر سفره سخاوت ایشان نشسته اند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.