• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
2

مدیر اداره آبفا مسجدسلیمان:
با حضور استاندار و مدیرعامل آبفا خوزستان کلنگ دو پروژه مهم آبرسانی و بازسازی مخزن ۵۰ هزار متر مکعبی در شهرستان مسجدسلیمان بر زمین زده شد

  • کد خبر : 61621
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

رویش زاگرس: مدیر اداره آبفا مسجدسلیمان از دو پروژه مهم آبرسانی و بازسازی مخزن ۵۰ هزار متر مکعبی در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل آبفا استان خوزستان جمعی از مسئولین و معاونین استانی و شهری کلنگ دو پروژه مهم آبرسانی و بازسازی مخزن ۵۰ هزار متر […]

رویش زاگرس: مدیر اداره آبفا مسجدسلیمان از دو پروژه مهم آبرسانی و بازسازی مخزن ۵۰ هزار متر مکعبی در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل آبفا استان خوزستان جمعی از مسئولین و معاونین استانی و شهری کلنگ دو پروژه مهم آبرسانی و بازسازی مخزن ۵۰ هزار متر مکعبی در شهرستان مسجدسلیمان بر زمین زده شد.

محسن طهماسبی گفت: با حضور استاندار محترم خوزستان و مدیرعامل محترم آبفای استان کلنگ زنی اجرای خطوط اصلی، انتقال و شبکه توزیع و انشعابات آب شهر مسجدسلیمان (فاز یک) به طول ۴۹ کیلومتر با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان و تعداد هشت هزار انشعاب آغاز می‌شود.

طهماسبی گفت:این پروژه‌ها با هدف پایداری آب شهرستان مسجدسلیمان و ۲۴ ساعته شدن آب شرب این شهرستان اجرایی شده است و تاکنون ۷۵ درصد شبکه آب شرب این شهرستان تکمیل شده است.

وی گفت: در فاز دوم نیز احداث مخازن بتنی و طرح علاج بخشی و خطوط انتقال آب و بازسازی مخزن ۵۰ هزار متر مکعبی سرگچ مسجدسلیمان از امروز آغاز می‌شود. وی افزود: این پروژه با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان و چهار مخزن بتنی مجزا احداث می‌شود و ساخت این مخازن با هدف توزیع پایدار آب در این شهرستان ساخته شده است.

محسن طهماسبی ادامه داد: در حال حاضر ۲ پروژه آبرسانی در شهرستان مسجدسلیمان سلیمان در حال کار است که یکی از آن پروژه آبرسانی به ۱۶ روستای با اجرای خط انتقال توبوزون به بتوند در فاز اول با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در حال اجرا است. وی بیان کرد: پروژه دیگر آبرسانی به مجموعه روستای تمبی به چشم فراخ است که توسط بسیج سازندگی با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان در حال اجرا می‌باشد که با اجرای این پروژه ۲۷ روستا از آب شرب پایدار بهره مند می‌شود.

طهماسبی در پایان سخنان خود از مدیرعامل آبفای خوزستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مسجدسلیمان جهت پیگیری های شان تشکر و قدردانی نمود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.