• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
2

با حضور سردار شاهوارپور
کلنگ مجموعه فرهنگی ثارالله بر زمین زده شد+تصاویر

  • کد خبر : 61543
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

رویش زاگرس: با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، سرهنگ محمودی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، سردار کریمپور فرمانده گردان سلمان در دوران دفاع مقدس، جمعی از اعضای شورای شهر، جمعی از مردم، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، و مسئولان اجرایی شهرستان کلنگ حسینیه ثارلله در محل […]

رویش زاگرس: با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، سرهنگ محمودی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، سردار کریمپور فرمانده گردان سلمان در دوران دفاع مقدس، جمعی از اعضای شورای شهر، جمعی از مردم، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، و مسئولان اجرایی شهرستان کلنگ حسینیه ثارلله در محل شهدای گمنام منطقه نفتک بر زمین زده شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حجت الاسلام سید احمدی در سخنانی گفت: این مکان می تواند کاربرد محله‌ای، منطقه‌ای و گردشگری داشته باشد. وی با اشاره به این که هر فرد با هر امکاناتی که دارد می‌تواند در توسعه و ارتقای فرهنگ شهروندی مشارکت داشته باشد گفت: در انجام کارهای فرهنگی که زیربنای توسعه است نه‌تنها دولت بلکه مردم باید مشارکت داشته باشند تا ارتقای فرهنگِ شهر به درستی صورت گیرد.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز گفت:مسجدسلیمان هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و جهت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس نیاز به چنین فضایی جهت انتقال این فرهنگ احساس می شد. وی گفت: این مجتمع فرهنگی می تواند برای تولید و انتقال فرهنگ بسیار موثر باشد که امیدوار هستیم با حضور خیرین و مسئولان هر چه سریع تر ساخت این مجتمع آغاز شود.

سرهنگ محمودی فرمانده سپاه مسجدسلیمان نیز در سخنانی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۴ هزار رزمنده از این منطقه به جبهه رفتند که ماحصل آن هزار شهید، حدود ۸۵۰ جانباز و ۴۲ آزاده بود. وی ادامه داد:پس از دوران دفاع مقدس اقدامات فرهنگی به دلیل آن که فضای مناسبی وجود نداشت دچار اختلای می گردید و به همین دلیل پس از مشورت و رایزنی های مداوم بهترین مکان برای احداث مجتمع فرهنگی در جوار شهدای گمنام در نظر گرفته شد که امیدوار هستیم جهت تسریع در ساخت این مجتمع همه با هم تلاش کنیم تا بتوانیم بهتر با جنگ ترکیبی دشمن مقابله نمائیم.

به گزارش رویش زاگرس این مجموعه در ۸ هکتار جهت احداث حسینیه، موزه دفاع مقدس و باغ موزه در نظر گرفته شده است که امروز کلنگ حسینیه عاشقان ثارالله با وسعت ۳ هزار متر مربع و ۲۵۰۰ متر زیربنا برزمین زده شد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.