• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

گردهمایی و نشست روسای بهبود روابط کار و امور اجتماعی در مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 6136
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجسليمان- دوازدهمین نشست روسای بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابعه آن در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این نشست بمنظور هم اندیشی و یافتن راهکارهایی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجسليمان- دوازدهمین نشست روسای بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابعه آن در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این نشست بمنظور هم اندیشی و یافتن راهکارهایی برای ارایه مشورت ها و حل مشکلات کارکنان و خانواده های آنان در سالن کنفرانس باشگاه مرکزی مسجدسلیمان برگزار شد. در این جلسه که میزبانی آن را عبدالصمد یراحی رییس بهبود روابط کار و امور اجتماعی مسجدسلیمان برعهده داشت علاوه بر روسای اداره مذکور شرکتهای تابعه مناطق نفتخیز جنوب،  ایرج اسدی آراء رییس روابط کار و مددکاری شرکت ملی نفت ایران ، بهرام کرمی رییس بهبود روابط کار و امور اجتماعی مناطق نفتخیز جنوب و آقایان چاووشی و جنگجو رییس مددکاری و رییس روابط کار شرکت ملی نفت ایران نیز حضور داشتند.

در این جلسه که آخرین جلسه مشترک روسای بهبود روابط کار و امور اجتماعی مناطق نفتخیز جنوب در سال 1392 محسوب می شد و ساعتها به طول انجامید چالش های حوزه منابع انسانی این شرکت ها در بعد مسایل و مشکلات کارکنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به استنادات قانونی راهکارهایی برای حل آن ها اندیشیده شد.

همچنین در این جلسه از آقای سهراب ترکیان مهندس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که با خلاقیت خود توانست علاوه بر هدر رفتن مقدار قابل توجهی گاز ، میلیون ها تومان صرفه جویی عاید این شرکت نماید و در سال جاری به عنوان کارمند نمونه ملی شناخته شد با اهدای هدیه و لوح تقدیری که توسط مهندس حمید بورد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب امضاء شده بود قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6136

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.