• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
3

مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت سردار شهید بهنام محمدی و شهدای حمله موشکی ۳۰ مهر مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 61285
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲:۰۰
مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت سردار شهید بهنام محمدی و شهدای حمله موشکی ۳۰ مهر مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

رویش زاگرس: با حضور جمعی از مردم، مسئولین و خانواده شهدا مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت سردار شهید بهنام محمدی و شهدای حمله موشکی ۳۰ مهر مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهنام محمدی همچنین بیش […]

رویش زاگرس: با حضور جمعی از مردم، مسئولین و خانواده شهدا مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت سردار شهید بهنام محمدی و شهدای حمله موشکی ۳۰ مهر مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهنام محمدی همچنین بیش از ۱۲۰ شهید و ۳۰۰ مجروح بزرگترین حمله موشکی به شهرستان مسجدسلیمان گفت: شهید بهنام محمدی افتخاری ست برای ملت ایران و قوم بزرگ بختیاری.وی ادامه داد: شهید نوجوانی که بصیرت و معرفت را خداوند به او عنایت کرد که با سن کم خود را فدای نظام و انقلاب کرد. وی همچنین در ارتباط با شهدای ۳۰ مهر ماه سال ۱۳۶۲ گفت:این حادثه بزرگ و تلخ برگ افتخاری ست در تاریخ مردم متدین و شهید پرور مسجدسلیمان.

امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: مسجدسلیمان در همه میدان ها که نیاز به ایثارگری داشت حضور پر رنگی در میدان ها داشته است…

حجت الاسلام رستگار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولی عصر(عج) در استان خوزستان نیز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهید بهنام محمدی و شهدای ۳۰ مهر ماه مسجدسلیمان گفت:اگر امروز جمهوری اسلامی ایران میلیون ها هوادار در سراسر جهان دارد تا جایی که هیچ ابرقدرتی نمی تواند به کشور ما نزدیک شود به برکت خوان همین شهیدان است. وی ادامه داد: امروز دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال این است که انقلاب و فرهنگ شهادت را تحریف کند. حجت الاسلام رستگار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه گفت: این آرزوی همه ماست که روزی به جنگ صهیونیست ها برویم تا همان گونه که رژیم بعث و داعش سرنگون شدند شاهد نابودی رژیم اشغالگر قدس نیز باشیم. وی گفت: تنها راه نجات و عاقبت به خیری ما دلدادگی قلبی به حکیمی ست که امروز سکاندار انقلاب اسلامی ایران است…

لازم به ذکر است در بخشی از این مراسم محمد رضا مکوندی نویسنده کتاب آن عصر خونین به روایت واقعه روز سی مهرماه سال ۱۳۶۲ پرداخت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.