• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 2
3

مراسم بزرگداشت شهدای ۳۰ مهر در مدرسه مهرعظام(دبستان شهید غلامرضا رخش) منطقه کلگه شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 61237
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
مراسم بزرگداشت شهدای ۳۰ مهر در مدرسه مهرعظام(دبستان شهید غلامرضا رخش) منطقه کلگه شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

رویش زاگرس: به همت ستاد برگزاری مهرواره شهدای گمنام و دانش آموزان ۳۰ مهر سال ۱۳۶۲و با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، پیمان مولایی فرماندار، سید ستار فاطمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی قنبری عضو شورای شهر و جمعی از خانواده های […]

رویش زاگرس: به همت ستاد برگزاری مهرواره شهدای گمنام و دانش آموزان ۳۰ مهر سال ۱۳۶۲و با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، پیمان مولایی فرماندار، سید ستار فاطمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی قنبری عضو شورای شهر و جمعی از خانواده های شهدا، مردم و مسئولین شهرستان مسجدسلیمان مراسم مردمی بزرگداشت شهدای ۳۰  مهر در مدرسه مهرعظام(دبستان شهید غلامرضا رخش) منطقه کلگه شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس امام جمعه مسجدسلیمان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا از جمله شهدای ۳۰ مهر و سالروز وسیع ترین حمله موشکی رژیم بعث به مسجدسلیمان گفت: آن چه امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ستوه آورده فرهنگ مقاومت و شهادت و برگزاری چنین مراسمات با عظمتی ست که توصیه می شود این فرهنگ گسترش یابد و این وظیفه همه ماست که از این فرهنگ پاسداری کنیم. سید احمدی ادامه داد: اگر می خواهیم در فرهنگ جهاد تبیین،جهاد اقتصادی و جهاد فرهنگی موفق باشیم باید همدلی امان را بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: ایثار و شهادت به عنوان والاترین ارزش های انسانی در دین مبین اسلام مد نظر بوده و پیوسته بر آن تاکید شده است. امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: شهدا درس ایثار و استقامت برای ما به ارمغان آورده‌اند و باید امروز شاکر و قدردان زحمات ایثارگران باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب تبیین شود.

وی شهیدان را ذخایر و سرمایه‌های بزرگ کشور دانست و تصریح کرد: شهدا با نثار خون و جان خود عزت، سربلندی و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند…

در این مراسم داریوش باقرفر و محمدرضا مکوندی به عنوان راویان ۳۰ مهر سال ۱۳۶۲ به ایراد سخن پرداخته و پیشنهاداتی را ارائه دادند.

لازم به ذکر است اردوی پزشکی جهادی به مناسبت مهرواره شهدای گمنام و دانش آموزان در محل برگزاری همایش برگزار گردید.

۱۲۰ پکیج به مبلغ ۲۰ میلیون تومان توسط برگزار کنندگان مراسم به دانش آموزان نیازمند اهداء گردید.

این مراسم به همت احمدرضا رخش، سید فرید موسوی، فرزین سلطانی، پایگاه مقاومت حضرت حمزه سیدالشهدا کلگه و جمعی از خیرین برگزار شد.

مجری این مراسم بر عهده علیرضا براتی بود.

حضور خطاطان ممتاز اساتید جهانگیر مکی پور،سید ستار فاطمی،االبرزی و پور هاشمی بسیار مورد توجه حاضران در این مراسم قرار گرفت.

تاسیس کتابخانه عمومی در منطقه کلگه، احداث زمین چمن مصنوعی و نامگذاری یکی از خیابان ها و مدارس شهرستان به نام ۳۰ مهر از جمله درخواست ارائه شده برگزار کنندگان مراسم بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.