• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

شهر راز در شیراز مغلوب نفت مسجدسلیمان شد/شهر راز ۱ نفت مسجدسلیمان ۲

  • کد خبر : 61228
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
شهر راز در شیراز مغلوب نفت مسجدسلیمان شد/شهر راز ۱ نفت مسجدسلیمان ۲

رویش زاگرس: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد در شیراز به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند. به گزارش “رویش زاگرس” تیم‌های شهر راز شیراز و نفت مسجدسلیمان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک عصر امروز در وررشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که در این بازی شاگردان زارع که تا هفته هفتم عملکرد […]

رویش زاگرس: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد در شیراز به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.
به گزارش “رویش زاگرس” تیم‌های شهر راز شیراز و نفت مسجدسلیمان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک عصر امروز در وررشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که در این بازی شاگردان زارع که تا هفته هفتم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بودند، در خانه غافلگیر شدند و با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب نفت مسجدسلیمان شدند.
ترکیب دو تیم در این مسابقه به شرح زیر بود:
ترکیب شهر راز شیراز:
مهرداد بشاگردی – جواد نصیر، محمدرضا فیروززاده، پیمان نامور، محمدعلی صفیا، حسین فاضلی، روح الله صفویان پور، کمال الدین نیک خوی، سپهر روزی طلب، مجید بهروزی برشنه و فرزان دانا.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:
سینا بختیاری نسب – محمد احمدی، متین پارسا، سید سجاد موسوی، امین هاشمی فرد، محمد امین سعیداوی، محمدرضا خدری، رضا جباری، رضا احمدیان‌زاده، علی جراح و رضا رضایی.

در این مسابقه با وجود اینکه میزبان مسابقه در ورزشگاه حافظیه به دنبال رسیدن به گل اول مسابقه بود، این شاگردان ابراهیم اشکش بودند که در دقیقه ۳۳ توسط رضا رضایی به گل اول دست پیدا کردند و نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت

در نیمه دوم باز هم شاگردان ستار زارع برای ثبت گل تساوی به آب و آتش زدند، اما برخلاف جریان مسابقه در دقیقه ۸۶ گل دوم را از رضا جباری دریافت کردند.
سرانجام حملات تیم شهرراز شیراز به نتیجه رسید و آنها در ششمین دقیقه از وقت‌های تلف شده توسط میلاد غریبی به گل اول مسابقه دست پیدا کردند، اما تلاش‌های آنها برای کسب امتیاز از این مسابقه بی فایده بود.

با این تساوی شاگردان ستار زارع که تا هفته هفتم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بودند، ۱۲ امتیازی ماندند و فرصت نزدیک شدن به جمع مدعیان را پیش از برگزاری روز دوم هفته هشتم از دست دادند. از سوی دیگر شاگردان ابراهیم اشکش به یک پیروزی مهم دست پیدا کردند به مانند میزبان خود ۱۲ امتیازی شدند، تا با امیدواری بیشتری به ادامه مسابقات نگاه کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.