• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

صنعتی شدن کشتارگاه دام شهرداری مسجدسلیمان

  • کد خبر : 61209
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

رویش زاگرس: زلقی دادستان شهرستان به همراه شهردار از کشتارگاه دام شهرداری مسجدسلیمان بازدید به عمل آوردند و نواقص و معایب کشتارگاه در جهت سلامت،بهداشت وحفظ حقوق عامه مورد بررسی قرار گرفت. آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت : در بازدید به عمل آمده نواقص و معایب کشتارگاه بررسی و در دستور کار قرار گرفت […]

رویش زاگرس: زلقی دادستان شهرستان به همراه شهردار از کشتارگاه دام شهرداری مسجدسلیمان بازدید به عمل آوردند و نواقص و معایب کشتارگاه در جهت سلامت،بهداشت وحفظ حقوق عامه مورد بررسی قرار گرفت.

آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت : در بازدید به عمل آمده نواقص و معایب کشتارگاه بررسی و در دستور کار قرار گرفت که با تجهیزات خریداری شده ، عرضه گوشت کاملا بهداشتی و موجبات رضایتمندی مردم عزیز و صنف قصابان فراهم خواهد شد.

رضا ارزانی معاونت خدمات شهری نیز در این ارتباط بیان کرد: با توجه به سنتی بودن عملیات کشتار به ویژه در مورد دام‌های سنگین با دستور شهردار محترم تصمیم بر آن شد که این عملیات از حالت سنتی به حالت صنعتی تبدیل شود؛ لذا با برگزاری مناقصات تجهیزات و منصوبات مورد نیاز خریداری و در حال نصب می باشند.
وی افزود: با نصب خطوط ریل های ذبح گاوی و گوسفندی برقی که شامل مراحل سرزنی، خونگیری پوست کنی، تخلیه محتویات شکم و شقه کردن بدون تماس با زمین و با دخالت حداقلی نیروی انسانی انجام میشود.

همچنین با شروع بکار دستگاه‌های جدید مراحل تحویل گوشت طبق اصول دامپزشکی بعد از سرد شدن گوشت مورد نیاز بصورت کاملا بهداشتی توزیع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.