• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
4

عالی محمدی در میان استقبال مردم و پیشکسوتان ورزشی وارد مسجدسلیمان شد
حسین عالی محمدی مرحله بیستم و پایانی آخرین سفر ورزشی خود را با تقدیر از ورزشکاران رشته های رزمی مسجدسلیمان به پایان رساند+تصاویر

  • کد خبر : 61147
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی در مرحله بیستم آخرین سفر ورزشی خود با ورود به شهرستان مسجدسلیمان به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود پایان داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با حضور پیشکسوتان ورزش،جمعی از مردم، و نماینده کمیته استعدادیابی ایمارو اسپورت حسین عالی محمدی به ۱۵ سال تلاش ورزشی و رکورد زنی های […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی در مرحله بیستم آخرین سفر ورزشی خود با ورود به شهرستان مسجدسلیمان به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود پایان داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با حضور پیشکسوتان ورزش،جمعی از مردم، و نماینده کمیته استعدادیابی ایمارو اسپورت حسین عالی محمدی به ۱۵ سال تلاش ورزشی و رکورد زنی های مداوم خود پایان داد.

حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه داشتن نام نخبگان، شهدای مسجدسلیمان و پیشکسوتان ورزش بود و در همین راستا در دور بیستم و پایانی ادای احترام می کنم به اساتید گرامی بهرام آذر پیکان،علیجان خدادادی و خانم نسترن صالحی.

همچنین در این مرحله از دیگر اساتید و مربیان رزمی مسعود فیروزی، محمد اسدپور،سرکار خانم طیبه عباسی،پیمان منطری، استاد چهارلنگ،حمید شهبازی، محمد جمشیدی، ابراهیم فتاحی راد، علی عالیپور،محسن اکبری و دیگر اساتیدی که در حال حاضر حضور ذهن ندارم و همه مسئولین و مردم شهرم و امور ورزش مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان تشکر و قدردانی می کنم.

عالی محمدی گفت:جا دارد از سرکار خانم زهرا مرادی، ابوذر مرادی، حشمت الله نجفی، کیوان احمدی و علی جعفری که در این سفر از بنده حمایت مالی کردند نیز تشکر و قدردانی نمایم.

همچنین با حضور استاد صفدری مسئول کمیته استعدادیابی ایمارو اسپورت عالی محمدی به عنوان نماینده و ناظر کشوری کمیته استعدادیابی کشور معرفی شد. لازم به ذکر است حسین عالی محمدی به صورت دو آهسته پس از گذر از ۱۶ استان مرزی طی حدود ۴ ماه عصر امروز وارد شهرستان مسجدسلیمان  شد و به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود پایان و با ورزش حرفه ای خداحافظی کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.