• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11778اخبار امروز : 1
2

حاجت مولایی در آستانه ۴۷ سالگی نایب قهرمان کشور و به انتخابی تیم ملی بدنسازی دعوت شد

  • کد خبر : 61090
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
حاجت مولایی در آستانه ۴۷ سالگی نایب قهرمان کشور و به انتخابی تیم ملی بدنسازی دعوت شد

رویش زاگرس: حاجت مولائی با سه دهه مسابقه در رشته پرورش اندام و اولین مدال آور بادی کلاسیک بزرگسالان خوزستان در مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی در رده پیشکسوتان نایب قهرمان و به تیم ملی دعوت شد. مولایی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: پیشکسوتان و جوانان در این مسابقات جهانی اعزام […]

رویش زاگرس: حاجت مولائی با سه دهه مسابقه در رشته پرورش اندام و اولین مدال آور بادی کلاسیک بزرگسالان خوزستان در مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی در رده پیشکسوتان نایب قهرمان و به تیم ملی دعوت شد.
مولایی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: پیشکسوتان و جوانان در این مسابقات جهانی اعزام نشدند اما جواز حضور در تیم ملی مسابقات جهانی که بهمن ماه به میزبانی ایران در رامسر برگزار می شود را دریافت کردند.
مولائی که بیش از چهل مدال قهرمانی استان و هفت مدال کشوری و بین المللی وسابقه سه بار دعوت به تیم ملی را درکارنامه خود دارد ادامه داد:
در مسابقات اخیر با حمایت مالی احسان قاضی راهی مسابقات شدم که از احسان عزیز و خانواده شهید قاضی تشکر و قدردانی می نمایم.
وی ضمن گلایه از مسئولین ادامه داد: متاسفانه با وجود این همه افتخارات و علیرغم این که طی این سال ها بارها به مسئولین شهر از جمله فرماندار، شهردار، مدیرعامل شرکت نفت مراجعه کرده ام هیچ نتیجه ای نگرفته ام و همچنان بیکار و مستاجر هستم.
حاجت مولایی ادامه داد: تعداد مدال اوران در این شهرستان به تعداد انگشتان دو دست هم نیستند امیدوارم مسئولین شهر این قهرمانان را در اولویت اول قرار بدهند و فکری به حال اشتغال آنان کنند چرا که مسئله بیکاری قهرمانان به عنوان الگوی جوانان برای علاقمندان به ورزش و جوانان ناخوشایند و باعث نا امیدی این قشر می شود.
این قهرمان ارزنده ادامه داد: با توجه به هزینه های سنگین مسابقات که شامل تغذیه، مکمل های ورزشی و ایاب وذهاب می باشد از مسئولین شهر تقاضامندم فکری به حال اشتغال قهرمانان کنند تا حداقل نیازی به کمک هیچ ارگانی جهت اعزام وایاب و ذهاب مسابقات نداشته باشند.
وی گفت: از همین جا قول مدال جهانی را به همه مردم خوب شهرستان مسجدسلیمان و بختیاری های عزیز در جای جای ایران و جهان می دهم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.