• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

امام جمعه موقت مسجدسلیمان:
شورای محترم نگهبان اجازه ندهد صلاحیت افرادی که منافع خود را بر منافع مردم ترجیح می دهند تائید شوند

  • کد خبر : 61081
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جمعه موقت مسجدسلیمان: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>شورای محترم نگهبان اجازه ندهد صلاحیت افرادی که منافع خود را بر منافع مردم ترجیح می دهند تائید شوند</span>

طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد/پروژه فاضلاب مسجدسلیمان علاوه بر صبر مردم تسریع در کار توسط مجریان را نیز می طلبد/ شورای محترم نگهبان اجازه ندهد صلاحیت افرادی که منافع خود را بر منافع مردم ترجیح می دهند تائید شوند رویش زاگرس: حجت الاسلام بهزاد داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان […]

طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد/پروژه فاضلاب مسجدسلیمان علاوه بر صبر مردم تسریع در کار توسط مجریان را نیز می طلبد/ شورای محترم نگهبان اجازه ندهد صلاحیت افرادی که منافع خود را بر منافع مردم ترجیح می دهند تائید شوند

رویش زاگرس: حجت الاسلام بهزاد داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل طوفان الاقصی را نشانه شکست هیبت دروغین این رژیم دانستند.
وی گفت: عملیات طوفان الاقصی در طول ۷۵ سال اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی بی نظیر و ضربه مهلکی بر پیکره این رژیم غاصب بود.
امام جمعه موقت مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجری پروژه فاضلاب مسجدسلیمان گفت: پروژه فاضلاب اگر چه با تاخیر بیش از ده ساله در حال انجام است اما این یکی از پروژه های خوبی ست که با تلاش مسئولین آغاز و البته صبر و حوصله مردم را نیز می طلبد.
وی ادامه داد: البته از مسئولین نیز انتظار داریم بدلیل وضعیت جاده ها و نزدیک شدن به فصل بارندگی این پروژه را بصورت شبانه روزی ادامه دهند تا سریع تر به سرانجام برسد.
خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی انتخابات در اسفندماه امسال گفت: همه ما وظیفه داریم مردم را تشویق به حصور در انتخابات کنیم. همچنین انتظار داریم شورای محترم نگهبان در بحث صلاحیت ها دقت لازم را داشته باشند و اجازه ندهند افرادی که منافع خود را بر منافع مردم ترجیح می دهند صلاحیت شان تایید شود.
وی ادامه داد: همچنین بعضی افراد پس از سال ها اولین بار است که چهره اشان را می بینیم آن هم در مراسمات و مجالس عزا و عروسی!
و یا افرادی که کارشان شده دخالت در عزل و نصب ها و… این ها صلاحیت حضور در انتخابات را ندارند که امیدوار هستیم شورای محترم نگهبان با دقت این مسائل را بررسی و مد نظر داشته باشند.
داودی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: ورزش باعث سلامت جسم می شود که بر سلامت روح نیز تاثیرگذار است. اما مسئولان توجه داشته باشند تمام هزینه ها نباید صرف یک ورزش خاص شود و عدالت در تخصیص بودجه به سایر رشته ها نیز رعایت شود.
وی همچنین روز جهانی پست را به ریاست و کارکنان این اداره در شهرستان مسجدسلیمان تبریک گفت و ادامه داد: بی شک زحمات پرسنل خدوم این اداره بر کسی پوشیده نیست خصوصا در ایام اربعین امسال که حتی در روزهای تعطیل نیز این عزیزان در حال خدمت رسانی به مردم بودند که از این عزیزان تشکر و قدردانی می نماییم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.