• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11778اخبار امروز : 1
5

حسین عالی محمدی مرحله هفدهم آخرین سفر ورزشی خود را با تقدیر از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی مسجدسلیمان به پایان رساند

  • کد خبر : 61067
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
حسین عالی محمدی مرحله هفدهم آخرین سفر ورزشی خود را با تقدیر از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی مسجدسلیمان به پایان رساند

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی مرحله هفدهم آخرین سفر ورزشی خود را با تقدیر از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی مسجدسلیمان به پایان رساند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حسین عالی محمدی در ادامه سفر ورزشی خود به دور ایران فاصله رویش زاگرس: حسین عالی محمدی مرحله هفدهم آخرین سفر ورزشی خود را با تقدیر […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی مرحله هفدهم آخرین سفر ورزشی خود را با تقدیر از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی مسجدسلیمان به پایان رساند.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حسین عالی محمدی در ادامه سفر ورزشی خود به دور ایران فاصله رویش زاگرس: حسین عالی محمدی مرحله هفدهم آخرین سفر ورزشی خود را با تقدیر از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی مسجدسلیمان به پایان رساند.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حسین عالی محمدی در ادامه سفر ورزشی خود به دور ایران فاصله کرمانشاه تا ایلام راطی کرد.
حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه داشتن نام نخبگان، شهدای مسجدسلیمان و پیشکسوتان ورزش است و در همین راستا دور هفدهم را با تقدیر از پیشکسوتان،مربیان و قهرمانان کشتی مسجدسلیمان طی کردم.
وی گفت: در این مرحله ادای احترام می کنم به برادران پوپ، هوشنگ ارسطو، زنده یاد درویش قاسمی، زنده یاد روح الله محمدی،دانش خسروی، منصور قاسمی، فردین صالحی، عبدالله مرادی، امیر قاسمی منجزی، برادران صالحی، علیزاده، فرزاد علاسوند، صیفور باباپور، بهنام جمشیدی، آرین قاسمی، سعید حسینپور، حسین قاسمی، آرمان مهمدی، آرمین قاسمی، عیسی نوری، فرزاد فرهادی، اکبر دو پیکر، عادل مولایی، سعید درخورد و….
لازم به ذکر است عالی محمدی قصد دارد به صورت آهسته پس از گذر از ۱۶ استان مرزی و در نهایت در مسجدسلیمان به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود پایان و با ورزش حرفه ای خداحافظی کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.