• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

حال نفت مسجدسلیمان خوب نیست/خیبر خرم آباد ۱ نفت مسجدسلیمان۰

  • کد خبر : 61020
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
حال نفت مسجدسلیمان خوب نیست/خیبر خرم آباد ۱ نفت مسجدسلیمان۰

رویش زاگرس: چهارمین پیروزی پیاپی شاگردان مهاجریتیم فوتبال خیبرخرم آباد موفق شد چهارمین پیروزی پیاپی خود را در ورزشگاه تختی خرم آباد جشن بگیرد. به گزارش “رویش زاگرس”، ترکیب دو تیم خیبر و نفت مسجدسلیمان در این مسابقه که در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار شد، به شرح زیر بود: ترکیب خیبر […]

رویش زاگرس: چهارمین پیروزی پیاپی شاگردان مهاجریتیم فوتبال خیبرخرم آباد موفق شد چهارمین پیروزی پیاپی خود را در ورزشگاه تختی خرم آباد جشن بگیرد.
به گزارش “رویش زاگرس”، ترکیب دو تیم خیبر و نفت مسجدسلیمان در این مسابقه که در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار شد، به شرح زیر بود:
ترکیب خیبر خرم آباد:
ملکی-عسگری، ابرقویی، امیرخانی، مهدی کیانی، مهرداد قنبری، نخودکار، دانایی، دغاغله، طاهرخانی و شهابی.
سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب نفت مسجد سلیمان:
امیرمقداد مالکی- امین کعبی، امین هاشمی فرد، علی گودرزی، محمدرضا خدری، حسین بهرامی، سجاد تمیمی، رضا جباری، رضا احمدیان‌زاده، رضا رضایی، علی جراح.
سرمربی: ابراهیم اشکش

خیبر در این مسابقه خانگی که در حضور ۷ هزار نفری هوادارانش برگزار شد، به دنبال کسب ۳ امتیاز بود و سرانجام در دقیقه ۱+۴۵ موفق شد روی یک کار تیمی تماشایی که با دغاغله آغاز شد و با شوت حمیدرضا طاهرخانی مهاجم سابق پرسپولیس تکمیل شد، گل اول مسابقه که تا سوت پایان هم پابرجا بود را به ثمر برساند.شاگردان رضا مهاجری در نیمه دوم هم نیم نگاهی به افزایش تعداد گل های خود داشتند که البته موفق به این کار نشدند و در سوی مقابل تلاش شاگردان اشکش هم بی نتیجه ماند تا شاهد چهارمین پیروزی پیاپی خرم آبادی ها باشیم که در ۲ بازی ابتدایی فصل کارشان را با شکست آغاز کرده بودند، اما حالا ۱۲ امتیازی هستند و پس از سایپا و چادرملو که ۱۴ و ۱۲ امتیازی هستند، رتبه سوم جدول رده بندی را در اختیار دارند.

در سوی مقابل اما حال نفت مسجد سلیمان که سال گذشته پس از چند سال حضور در لیگ برتر سرانجام به لیگ دسته اول سقوط کرد، خیلی خوب نیست و آنها با ۸ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.