• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 1
1

برگزاری مراسم گرامی داشت روز سرباز در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 60973
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
برگزاری مراسم گرامی داشت روز سرباز در شهرستان مسجدسلیمان

رویش زاگرس: به مناسبت روز سرباز در اولین روز هفته انتظامی، مراسم گرامی داشت این روز با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، جانشین بازرسی و جمعی از کارکنان وظیفه در ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس،سرهنگ” حمیدرضا بهاروند ” در این مراسم با تأکید بر مقدس بودن خدمت سربازی در فرهنگ […]

رویش زاگرس: به مناسبت روز سرباز در اولین روز هفته انتظامی، مراسم گرامی داشت این روز با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، جانشین بازرسی و جمعی از کارکنان وظیفه در ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس،سرهنگ” حمیدرضا بهاروند ” در این مراسم با تأکید بر مقدس بودن خدمت سربازی در فرهنگ اسلام، از جانفشانی برای ارزش‌ها، احساس مسئولیت‌، اعتماد به نفس، ‌خود اتکایی‌، قانون‌پذیری‌، صبر و تحمل و نظم به عنوان مهم ‌ترین ویژگی‌های دوران ‌سربازی نام برد.
وی در ادامه افزود: دوران مقدس سربازی دوره ای پر افتخار برای خدمت به میهن و زمانی مناسب برای کسب مهارت های جدید است که سربازان می توانند از این فرصت بهره لازم را برده و اراده، خودباوری و مسئولیت پذیری را در خود تقویت کنند.
سرهنگ ” بهاروند” با اشاره به اینکه افراد باید از نظر توانمندی روحی و جسمی تقویت شده تا با هر تهدیدی از میدان خارج نشوند،گفت: سربازان در کنار کارکنان نیروهای مسلح سهم بسزایی در دفاع از ارزش ها و اخلاق در کشور دارند.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان از زحمات و تلاش های شبانه روزی سربازان وظیفه در راستای انجام مأموریت ها و تأمین نظم وامنیت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.