• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت هفته نیروی انتطامی

  • کد خبر : 60954
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت هفته نیروی انتطامی

رویش زاگرس: آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی و آغاز هفته ناجا را به سبزپوشان این نیرو بویژه فرماندهی انتظامی و کارکنان خدوم ناجا در شهرستان تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم نیروى انتظامى مجموعه ای است که […]

رویش زاگرس: آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی و آغاز هفته ناجا را به سبزپوشان این نیرو بویژه فرماندهی انتظامی و کارکنان خدوم ناجا در شهرستان تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروى انتظامى مجموعه ای است که امنیت و نظم اجتماعى را به مردم هدیه مى کند. نیروهای انتظامی حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی و دلسوزی و روحیه‌ی رأفت و رحمت نظام نسبت به آحاد مردم است.
اینجانب ضمن تبریک روز و هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی خصوصا در شهرستان مسجدسلیمان ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبردِ اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و در برقراری نظم و امنیتِ جامعه موفق و موید باشید.

آرش قنبری
شهردار مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.