• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
0

کشف ۵۰ کیلوگرم ماری‌جوانا در اندیکا

  • کد خبر : 60915
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
کشف ۵۰ کیلوگرم ماری‌جوانا در اندیکا

رویش زاگرس: جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع ماری‌جوانا در شهرستان اندیکا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ حجت الله سفیدپوست در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پاسگاه چلو با […]

رویش زاگرس: جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع ماری‌جوانا در شهرستان اندیکا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ حجت الله سفیدپوست در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پاسگاه چلو با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و تشکیل تیم منسجم و مجرب از پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها محل دقیق تردد خودروی حامل موادمخدر شناسایی و طی عملیاتی ضربتی آن را توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع ماری‌جوانا، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۵ فشنگ مربوطه و ۵ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ سفیدپوست گفت: در این ارتباط ۳ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.