• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

انتشارات دلا مسجدسلیمان منتشر کرد
مراسم رونمایی از کتاب «شهدای ورزشکار مسجدسلیمان» برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 60905
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>انتشارات دلا مسجدسلیمان منتشر کرد</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مراسم رونمایی از کتاب «شهدای ورزشکار مسجدسلیمان» برگزار شد + تصاویر</span>

رویش زاگرس: مراسم رونمایی از کتاب «شهدای ورزشکار مسجدسلیمان» برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با حضور جمعی از مسئولین و خانواده معظم شهدا از کتاب شهدای ورزشکار مسجدسلیمان نوشته ابراهیم شهنی و مصطفی شلاهی که توسط انتشارات دلا مسجدسلیمان چاپ و منتشر شده است رونمایی شد. این کتاب در ۷۴ صفحه نگاهی […]

رویش زاگرس: مراسم رونمایی از کتاب «شهدای ورزشکار مسجدسلیمان» برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با حضور جمعی از مسئولین و خانواده معظم شهدا از کتاب شهدای ورزشکار مسجدسلیمان نوشته ابراهیم شهنی و مصطفی شلاهی که توسط انتشارات دلا مسجدسلیمان چاپ و منتشر شده است رونمایی شد. این کتاب در ۷۴ صفحه نگاهی کوتاه دارد به زندگی ۶۰ شهید ورزشکار شهرستان مسجدسلیمان که با تلاش شهروز بهامیریان رئیس سابق اداره ورزش و جوانان . کانون بسیج ورزشکاران مسجدسلیمان به نویسندگی ابراهیم شهنی و مصطفی شلاهی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید  وامور ایثارگران گفت: حفظ نام و یاد شهدا برای همه ما یک تکلیف الهی است. وی با بیان این که کسانی که در راه خداوند کشته می‌شوند، زنده هستند بیان کرد: همه ما باید خدمت‌گزار شهدا و خانواده آنان باشیم. وی از همه دست اندرکان این کتاب تشکر و قدردانی نمود.

محسن شهنی فیض رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان نیز با تقدیر از دست اندرکاران این کتاب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را مهمترین راهکار در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: ما باید آنچه را که در توان داریم، برای حفظ یاد و نام شهدا در جامعه انجام دهیم.

ابراهیم شهنی یکی از نویسندگان این کتاب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این کتاب به پیشنهاد و درخواست مهندس شهروز بهامیریان مدیر پرتلاش سابق اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان و همکاری سپاه پاسداران و بنیاد شهید تحت نام شهدای ورزش مسجدسلیمان تهیه و به چاپ رسیده است. وی ادامه داد: کتاب شهدای ورزشکار مسجدسلیمان حاصل همکاری همه پیشکسوتان عزیز می‌باشد، لذا بر خود لازم می‌دانم از تک‌تک خانواده‌های محترم شهدا، پیشکسوتان عزیز ورزش به ویژه برادر ارجمند جناب سرهنگ مصطفی (کورش) شلاهی که در تهیه اسامی و مشخصات شهدای ورزشکار نهایت همکاری را داشته اند و دیگر پیشکسوتان ورزش که همکاری صمیمانه‌ای داشته‌اند، تقدیر و تشکر خالصانه داشته باشم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.