• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11778اخبار امروز : 1
5

رئیس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان
جشن مهر عاطفه ها همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 60868
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>جشن مهر عاطفه ها همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد</span>

رویش زاگرس: رئیس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان از برگزاری جشن مهر عاطفه ها در ۹مهرماه همزمان با مدارس سراسر مهین اسلامی عزیزمان در مدارس شهرستان خبر داد. سهراب مظفری بابادی رئیس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با تبریک‌ آغاز سال تحصیلی جدید و گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: […]

رویش زاگرس: رئیس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان از برگزاری جشن مهر عاطفه ها در ۹مهرماه همزمان با مدارس سراسر مهین اسلامی عزیزمان در مدارس شهرستان خبر داد.
سهراب مظفری بابادی رئیس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با تبریک‌ آغاز سال تحصیلی جدید و گرامی داشت هفته دفاع مقدس
گفت: زنگ مهر عاطفه ها به صورت نمادین روز یکشنبه ۹ ۰/ ۷ ۰/ ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح در آموزشگاه ابتدایی شهیدان تقی زاده با “شعار آینده ساز باشیم” همزمان با مدارس سرتاسر مهین اسلامی عزیزمان با حضور مسئولین شهرستان نواخته می شود.
وی افزود: سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران هر ساله با همکاری و همیاری کمیته امداد امام خمینی(ره) برای کمک به دانش آموزان نیازمند این جشن را برگزار می کند. وی ادامه داد:
دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی با شرکت فعال و همه جانبه در این شور عاطفه ها؛ فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری را در جامعه ترویج می دهند.
رئیس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان در ادامه افزود: سازمان دانش آموزی از بدو تاسیس تاکنون با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، کمک و همیاری به دیگران را در مدارس تمرین می کند، و دانش آموزان زیادی هم در این عرصه درخشیده اند‌.
از جمله شهید علی لندی دانش آموز پیشتاز خوزستانی که یکی از نمونه های آن است.
این دانش آموز شهید وقتی دید افراد در آتش گرفتار شده اند با ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی به کمک هم نوعان خود می شتابد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.