• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

فرج الله عسگرپور، روزنامه نگار پیشکسوت و چهره شاخص فرهنگی ورزشی مسجدسلیمان درگذشت

  • کد خبر : 60864
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
فرج الله عسگرپور، روزنامه نگار پیشکسوت و چهره شاخص فرهنگی ورزشی مسجدسلیمان درگذشت

رویش زاگرس/ فرشید خدادادیان: قدیمی های شهر اولین ها و همین طور نسل های بعدی علاقه مند به حوزه مطبوعات، فرهنگ و هنر و ورزش زادگاه عزیزمان مسجدسلیمان، استاد فرج الله عسگرپور را به خوبی می شناختند. انسان شریف و مرد فهیمی که مصداق و نمونه ی یک فرهنگ مدار واقعی بود و بسیاری از […]

رویش زاگرس/ فرشید خدادادیان: قدیمی های شهر اولین ها و همین طور نسل های بعدی علاقه مند به حوزه مطبوعات، فرهنگ و هنر و ورزش زادگاه عزیزمان مسجدسلیمان، استاد فرج الله عسگرپور را به خوبی می شناختند.
انسان شریف و مرد فهیمی که مصداق و نمونه ی یک فرهنگ مدار واقعی بود و بسیاری از اتفاقات و رویدادهای مهم فرهنگی، هنری و ورزشی مسجدسلیمان از قلم و زبان او‌ منتشر و رسانه ای شد.
بزرگ مردی شناخته شده در عرصه رسانه کشور که بسیاری از بزرگانی که به مسجدسلیمان می آمدند به دعوت و حرمت شخصیتش و مهمان او‌ بودند.
استاد عسگرپور همواره عاشق مسجدسلیمان و مسجدسلیمانی ها ماند و گرچه روح بزرگش ساعاتی پیش، از عالم خاکی آزاد شد، اما نام نیک و یاد ماندگارش همیشه در بین مسجدسلیمانی ها، خوزستانی ها و ایرانیان مرتبط باقی خواهد بود.
مراسم تدفین مرحوم استاد عسگرپور فردا، پنجشنبه ششم مهرماه ازساعت ده صبح در بهشت زهرای تهران، مقابل سالن تطهیر برگزار و پس از مراسم، صرف ناهار و قرائت فاتحه در تالار مسعود واقع در خیابان دماوند، ایستگاه پل، پلاک۴۶۴ انجام خواهد شد.
همچنین مراسم سومین و هفتمین روز آن مرحوم روز جمعه از ساعت یازده صبح در  تهران، خیابان شریعتی، بین چهار راه قصر و سید خندان، مسجد پیامبر اعظم سالن اجتماعات پیام برگزار می شود.
درگذشت استاد بزرگوارمان مرحوم عسگرپور را به تمامی همشهریان عزیز، خانواده محترم و دوستان و شاگردانش تسلیت می گویم. روحش شاد و قرین رحمت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.