• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

اعتراض شدید مردم به قطعی های مکرر و چند روزه آب در مناطق مختلف مسجدسلیمان

  • کد خبر : 60846
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
اعتراض شدید مردم به قطعی های مکرر و چند روزه آب در مناطق مختلف مسجدسلیمان

رویش زاگرس: قطع مکرر و بی آبی در مناطق مختلف مسجدسلیمان باعث اعتراض شدید مردم شده است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس چند روزی ست که ساکنان محله‌های مختلف مسجدسلیمان، مانند: کلگه،  هشت بنگله، نفتون، نمره یک، نمره هشت، سبزآباد، چهاربیشه و بسیاری از نواحی دیگر از قطع مکرر و یا طولانی‌مدت آب گلایه […]

رویش زاگرس: قطع مکرر و بی آبی در مناطق مختلف مسجدسلیمان باعث اعتراض شدید مردم شده است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس چند روزی ست که ساکنان محله‌های مختلف مسجدسلیمان، مانند: کلگه،  هشت بنگله، نفتون، نمره یک، نمره هشت، سبزآباد، چهاربیشه و بسیاری از نواحی دیگر از قطع مکرر و یا طولانی‌مدت آب گلایه و از مسئولان شهرستان خواستند به این مشکل رسیدگی کنند.
حیدری از ساکنان محله هشت بنگله در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اهالی منطقه هشت بنگله بالاتر از فاز یک فرهنگیان زیر ضد هوایی سابق بیش از سه روز است با مشکل قطع آب مواجه هستند. وی ادامه داد: تاکنون سابقه نداشته با چنین وضعیتی روبرو شویم امیدوار هستیم صدای بی آبی این محله را به گوش مسئولین و رئیس محترم اداره آب برسانید بلکه چاره اندیشی کنند…
یکی از ساکنین منطقه ۲۲ بهمن نیز می گوید: حدود سی سال است که مردم منطقه ۲۲ بهمن قدیم جنب ساختمان ام آر آی شب ها از ساعت ۲ تا ۶ صبح آن هم به صورت یک شب در میان و با فشار بسیار کم آبگیری می کنند اما مدت ۵ روز است که آب این منطقه به طور کامل قطع و باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری برای مردم شده است.وی ادامه داد: متاسفانه علیرغم تماس های مکرر هیچ مسئولی از طرف سازمان آب جوابگو نمی باشد. این شهروند مسجدسلیمانی ادامه داد: با توجه به شروع فصل مدارس و نیاز مبرم به آب خواهشمند است مراتب را به گوش مسئولین برسانید.
مولایی از کلگه نیز ضمن اعتراض به قطعی اب در بعضی نقاط این منطقه گفت: کار به جایی رسیده است که با تاکسی می روم و صندوق عقب ماشین را پر از بشکه های آب می کنم…
اهالی مناطق نفتون روبروی تعاونی شرکت نفت و نمره یک پشت فروشگاه افق کوروش،همچنین تعدادی از اهالی نمره هشت نیز در تماس هایی از قطعی چهار روزه آب در مناطق خبر دادند.
مردم مسجدسلیمان قطعی مکرر و طولانی شدن قطعی آب را قابل توجیه نمی دانند و بر اقدام جدی مسئولان برای رفع این مشکل تاکید دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. نمره چهل سالهاست که آبش یک روز در میان میاد اونم فقط برای ۶ ساعت و خیلی هم کم فشار!
    سالهاست درخواست دادیم سازمان آب که حداقل محلهٔ نمره چهل رو هم مثل باغملی روزانه کنن. باغملی که جفت نمره چهل هست! مگه باغملی یه رودخونه جدا داره که آبش هر روز میاد ولی ما یک روز در میان! الآنم که آب قطع شده با امروز که نوبتمون بوده با اجازتون سه روز هست که آب نداریم و با فردا که نوبت نیست میشه ۴ روز هست که آب نداریم! آیا خانوادهٔ خوده مسئولان اداره آب تا حالا شده ۴ روز آب نداشته باشن؟!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.