• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

بازدید نماینده وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی از میراث صنعتی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 60839
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
بازدید نماینده وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی از میراث صنعتی مسجدسلیمان

رویش زاگرس: نماینده وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در یک سفر یک روزه وارد مسجدسلیمان شد و از میراث فرهنگی و صنعتی مسجدسلیمان بازدید به عمل آورد. به گزارش رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، رضا سامه نماینده وزیر و مدیرکل امور پایگاه‌های ملی و جهانی وزارت […]

رویش زاگرس: نماینده وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در یک سفر یک روزه وارد مسجدسلیمان شد و از میراث فرهنگی و صنعتی مسجدسلیمان بازدید به عمل آورد. به گزارش رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، رضا سامه نماینده وزیر و مدیرکل امور پایگاه‌های ملی و جهانی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و هیئت همراه از طرح موزه نفت مسجدسلیمان، چاه شماره یک و چشمه‌های نفتی سی برنج بازدید نمودند و با توضیحات ارائه ‌شده با این میراث ارزشمند آشنا شد. وی با برگزاری یک نشست مشترک درخصوص همکاری و تعامل موزه نفت و پایگاه تازه تأسیس منظر فرهنگی و صنعتی مسجدسلیمان به بحث و تبادل نظر با حاضرین پرداخت.

لازم به ذکر است طرح موزه نفت مسجدسلیمان در سال ۱۳۸۳ در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب و برای آن احداث ساختمان مرکزی به وسعت ۳۵۰۰ متر مربع درنظر گرفته شد که عملیات ساخت آن دو بار در دهه های۸۰ و ۹۰ به علت محدودیت منابع مالی متوقف شد. تا اینکه چندی پیش با واگذاری مسئولیت موزه ها به مناطق نفتخیز جنوب، اعتباری برای این طرح منظور شد که با دستور مدیرعامل مناطق نفتخیز تکمیل این پروژه به شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان محول گردید و این شرکت با انجام برنامه ریزی و تعریف چندین زیرپروژه با هدف تکمیل فاز نخست طرح، عملیات اجرایی آنرا به مناقصه گذاشته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.