• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 1
3

غذای مسموم باعث مسمومیت دوازده بازیکن خوشه طلایی اردبیل در مسجدسلیمان شد+تصاویر

  • کد خبر : 60826
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
غذای مسموم باعث مسمومیت دوازده بازیکن خوشه طلایی اردبیل در مسجدسلیمان شد+تصاویر

رویش زاگرس: بازیکنان تیم خوشه طلایی اردبیل قبل از بازی با خلیج فارس دچار مسمومیت شدید شدند و نتوانستند مقابل خلیج فارس ماهشهر به میدان بروند. به گزارش رویش زاگرس، بازی تیم های خلیج فارس ماهشهر و خوشه طلایی اردبیل قرار بود ساعت ۱۸:۴۵ امروز(یکشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شود اما یک […]

رویش زاگرس: بازیکنان تیم خوشه طلایی اردبیل قبل از بازی با خلیج فارس دچار مسمومیت شدید شدند و نتوانستند مقابل خلیج فارس ماهشهر به میدان بروند.
به گزارش رویش زاگرس، بازی تیم های خلیج فارس ماهشهر و خوشه طلایی اردبیل قرار بود ساعت ۱۸:۴۵ امروز(یکشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شود اما یک اتفاق عجیب سبب شد تا دوازده بازیکن این تیم دچار مسمومیت شدید شوند. بازیکنان تیم خوشه طلایی اردبیل بعد از صرف ناهار دچار مسمومیت شدید شدند. اعضای تیم میهمان پس از ورود به ورزشگاه شهید بهنام محمدی و در حالی که برای گرم کردن قصد ورود به زمین مسابقه داشتند، همگی آنها با علائم این بیماری چون حالت تهوع و پیچیدگی روده مواجه شدند.
با حضور تیم پزشکی حاضر در ورزشگاه مسجدسلیمان، بازیکنان خوشه طلایی برای ادامه مداوا به بیمارستان منتقل شده‌اند. در این میان گفته می‌شود نماینده فدراسیون با حضور در بیمارستان در حال صورتجلسه این اتفاق است.
یکی از بازیکنان تیم در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: متاسفانه شنیدیم علیرغم مسمومیت دوازده نفر از بازیکنان سازمان لیگ این بازی را لغو نکرده است.
در حال حاضر مسئولان هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان در بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان در حال پیگیری وضعیت بازیکنان هستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.